Bevezető
A következőkben Giornalista (TCM) beszámolójának első részét olvashatjátok, melyben az angliai Guildfordban szerzett Shift tesztelés élményeit és tapasztalatait osztja meg velünk. Ne feledjéktek, hogy a Cikk 3, azaz HÁROM részből áll! Az oldal tetején található menüben léphettek tovább a következő két folyatásra melyet a TCM, valamit az NFS Hungary oldalakon találhatóak. Várjuk a véleményeiteket komment formájában, az oldal alján. Írjátok le mit szóltok - így a cikk alapján - a Shift-hez! Kellemes időtöltést! :)
Fizika: 88%
Egyrészt remek, másrészt viszont komoly fejlesztésre szorul. Nézzük először a pozitívumokat!
Alig pár autót próbálhattunk ki a 80-100-asra tervezett autólistából, ám azonnal érezni lehetett, hogy teljesen másképp kell és lehet vezetni egy quattro Audi RS4-et, mint egy Zondát vagy egy Corvette-t, esetleg egy Mustangot. Az Undercover "minden ugyanúgy megy" Hősies motorja után igazi felüdülés volt például nem-végimenni egy pályán BEKAPCSOLT Traction Controllal egy Corvette-el: egyszerűen vezethetetlenül brutális, minden egyes kanyarban forogni akar, elhagyja maga alól az utat, 2 percbe is beletelt, mire végigbukdácsoltam a pályán.
Ezek után átpattantam az Audiba, majd mentem egy 51.09-es kört ugyanazon a pályán úgy, hogy nagyjából ki sem csúsztam, tökéletesen tudtam irányítani az autót. A differenciálás tehát nagyon jól megvan, ám maga a fizikai motor egyelőre nem a legjobb.
A fejlesztőket alaposan el is szomorítottuk azzal, hogy még mindig felfedezni véltük a doboz-effektust a legtöbb autóban. Néha komoly alulkormányzottság, a vártnál gyakran kevesebb tapadás - erősen javasoltuk, hogy dolgozzanak még rajta, amit ők meg is ígértek. Egyáltalán nem volt rossz, de annyira jó sem, mint amit vártunk. Összehasonlításként azért elmondanám, hogy ha a ProStreet ilyen fizikával jött volna ki, szerintem senki meg nem szólta volna, de a játék többi eleméhez viszonyítva ez bizony tényleg nem a legjobb így.
A különböző útfelületeken (aszfalt kontra fű, salak) ezúttal is teljesen másként viselkedik az autó, de ez azért elvárható egy ilyen kategóriájú játéknál.
Ellenfelek: 95%
A korábbi beharangozóknak és ígéreteknek hála nagyon sokat vártam az ellenfelektől, és azt kell mondanom, hogy nagyot nem is csalódtam bennük. Kifejezetten élvezetes és jó versenyeket lehet játszani a játékkal - főleg, ha normális autó is van alattad: egy Corvette-el butáskodva könnyen előfordulhat, hogy 3 kör alatt is leköröz a mezőny nagy része.
Jól vezetnek, de a hibákra is hajlamosak, ráadásul tényleg úgy tűnik, hogy odafigyelnek ránk, azaz a játékosra is. Nem egyszer volt olyan, hogy az egyik autó fenekébe beleállva ellenfelem pár másodperc múlva úgy döntött, hogy jobb a békesség és lehúzódott - de az is előfordult, hogy az istennek sem volt hajlandó elmenni az utamból.
Tényleg jó kis meccseket lehet vívni, és az is sokat mondó adat szerintem, hogy a tesztelés pár órája alatt senki, azaz 0 darab ember nyert versenyt. Úgy, hogy az ellenfelek tudása 50%-ra volt állítva...
Ezzel már el is árultam, hogy a játékban ezúttal változtatható lesz az ellenfeleink hozzáértése: kíváncsian várok egy hosszabb tesztelési lehetőséget, kipróbálva azt, hogy mennyi esélyem lesz a játék fizikájához hozzászokva a 100%-ra húzott ellenfelek ellen... Szerintem nem sok.
Thanks for this information! I think you will like ideas from shinyessays.com/services and tips there