Üdvözlünk az NFSSR Forma 1-es rovatában!
A napokban nagy munkálatok folytak, és folynak az oldal házatáján. Sok mindent átgondoltunk és mérlegeltünk. Számba vettük az elmúlt időszak tapasztalait és jövőre nézve pedig, megpróbáltuk a lehető legizgalmasabb, legszéleslátókörűbb portlált létrehozni a számotokra!
Így történt, hogy felvetettem a kérdést: "Mi lenne ha?" ugyanis számítanunk kell arra, hogy mostanában, csökkenni fog az NFS hírekkel, újdonságokkal foglalkozó része az oldalnak (nem miattunk, hanem EA tötymörgésének hála...). Ezért arra gondoltunk, kedvezünk azoknak, akik a valóságban is szeretik, figyelemmel követik az autó sportokat.
Így jött tehát az ötlet, indítsunk egy F1 rovatot. Még mielőtt félni és aggódni kezdenétek, hogy mi is elindultunk azon a bizonyos lejtőn, amin páran már elbuktak, vagyis hogy teleszemeteljük az oldalt mindenféle nem ideillő cuccal, akkor most szólok, hogy ez NEM LESZ ÍGY! Szigorú szabályok mellet, és átgondolt döntések alapján indítottuk a "Rovatok" menüt. Egyenlőre - hosszabb ideig valószínűleg - csak Forma 1 rovatunk lesz, de később indulhatnak majd újabb rovatok is, amik szintén szigorúan motorsportokkal lesznek kapcsolatosak.
Reméljük nektek is tetszik az ötlet, és eltaláltuk az ízléseteket!:) Persze mi sem ragadtunk le a kommunizmusban, nálunk elsősorban a nép szava, vagyis Ti számítotok! Ezért kiváncsiak vagyunk és leszünk a véleményetekre a rovattal kapcsolatban.Ha beindul a szezon, majd szavazást is indítunk ezzel kapcsolatban.
Kérdéseitekkel, ötleteitekkel addigis forduljatok a rovat szerkesztőihez:
Master.Getcool@Gmail.com
Driftking.nfssr@Gmail.com Igyekezni fogunk mindent a legteljesebb és legrészletesebb módon megosztani veletek, valamint számíthattok elemzésekre, értékelésekre, és mindenre ami Forma1!
Viszlát a szezon kezdetén!
GetCool
.::Pilóták adatai 2006
[ Elejére ]
.:: 2007-es átigazolások
Itt azt nézhetitek meg, hogy ki hová szerződött át, illetve, hogy ki megy el és ki érkezik a 2007-es évben. A lista mág készülőben van, igyekszem minél hamarabb befejezni!
- Ferrari:
- Kimmi Raikkönen (McLaren, M. Schumacher helyére)
- Felipe Massa
- Renault:
- Kovalainen (új, F. Alonso helyére)
- Fisichella
- McLaren-Mercedes:
- Fernando Alonso (Renalut, K. Raikkönen helyére)
- Lewis Hamilton (új, De la Rosa helyére)
- BMW:
- Nick Heidfeld
- Robert Kubica
- Honda:
- Jenson Button
- Rubens Barrichello
- Williams-Toyota(Cosworth volt):
- Nico Rosberg
- Alexander Wurz (teszt pilóta volt, Webber helyére)
- Toyota:
- Jarno Trulli
- Ralf Schumacher
- Red Bull Racing:
- David Coulthard
- Mark Webber (Williams, C. Klien helyére)
- Toro Rosso:
- Vitantonio Liuzzi
- Scott Speed
- Super Aguri:
- Takuma Sato
- Anthony Davidson (teszt pilóta volt, Ide helyére)
- Spyker(Midland) F1:
- Cristijan Albers
- Tiago Monteiro?
[ Elejére ]
.:: Szabálymódosítások 2007-ben
A Forma-1 szabályai folyamatosan változnak. Hol jó hol rossz irányba, de a szándék mindíg ugyanaz. Hogyan lehet még nézettebbé, de egyszerre még biztonságosabbá tenni a versenyt. Ez a szándék hozta létre a szabály hozók és a konstruktörők közötti nagy versenyt. Ugyanis a szabályt meghozók egyre több korlátot szabnak annak érdekében, hogy lassítsák az autókat. Ilyenek például a motor módosítás (V10-ről V8-ra), a súlyhatár (aminél nem lehet könnyebb egy autó). Ezek mind arra szolgálnának, hogy biztonságosabb legyen a versenyzés. Ennek ellenére a folyamatos feljesztéseknek köszönhetően a mérnökök ördögi ügyességének köszönhetően, nemhogy lassulnak, gyorsulnak az autók. A tavalyi V10-es motorral futott leggyorsabb körök sorra dőltek meg idén, a sokkal gyengébb V8-as erőforrásokkal. Igaz jövőre már tiltani fogják a motorfejlesztéseket éppen ezen okok miatt.
Ígyhát itt az újabb kihívás a mérnökök előtt, hogyan készítsenek jövőre is a mainál méggyorsabb Forma 1-es autót. Nem tudom miért, de valahogy nem aggódom értük... :)
További információk a 2007-szezon kezdetén, illetve, ha bármilyen biztos info-t megtudok.
[ Elejére ]
|