Hírek : Interjú a Carbon-ról |
Interjú a Carbon-ról
Kicsit késve, de megérkezett a Larry LaPierre-vel folytatott interjú magyar változata, melyet Bullitt, és én készítettünk el. A késés az Underground 2 Online Cup miatt történt, de most bepótoljuk. Új információk tömege derül ki az interjúban folytatott beszélgetésből, mely kiterjed a város nevére (Palmont City) és a történet-re. Azt is megtudhatjuk, hogy a történet a Most Wanted folytatásával kezdődik. A korábban már ismertetett verseny módok listája is megtekinthető az interjúban. Az interjúból megtudhatjuk azt az egyetlen dolgot, amit Larry LaPierre a leglényegesebbnek tar, és izgatottan vár. A teljes interjú megtekinthető a hír további részében.
Interjú
- Community Team (közösségi csapat): Larry Lapierre ad interjút az új Need for Speed Carbon-ról. Mi a játék teljes premisszája?
- Larry LaPierre: NFS Carbonban, a hősünk, (Need for Speed Most Wantedből) visszatér Palmont városba, de a dolgok az óta megváltoztak. Most más csapatok uralják a várost. A főhős úgy dönt, hogy csapatával visszaszerzi a várost. A főszereplőt csúfosan győzték le egy korábbi versenyen, azóta uralja a másik csapat várost…
Egy harc a város irányításáért még nagyobb veszélyt jelent, amikor a versenyek kiköltöznek a Canyonba.
- CT: Az NFS Carbon miben különbözik az NFS Most Wanted, és az NFS Underground játékoktól?
- LL: NFS Carbon bemutatja az utcai versenyzés veszélyeit a kanyonban való versenyzés által.
- CT: A helyszíneknek nagy fontosságuk volt az előző részekben. Mit tudsz mondani a Carbon világáról?
- LL: Az NFS Carbon Palmont Citybe játszódik. Ezt befolyásolja egy nyugati parti /Sante Fe hangulat, ami keveredett egy kicsit a felső Vega csicsa a Kaliforniai dombokban. Ez vibráló, színes és élő.
- CT: A Drift visszatér az NFS Carbonban. A verseny mechanikája és fizikája hogyan különbözik annál, ami az NFS Underground 2-ben volt?
- LL: Igazán izgatottak vagyunk, hogy visszahoztuk a Drift-et, hogy annyira kihívó és annyira mókás, ahogy az autód simán csúszik egy kanyaron keresztül. Ebben az évben van egy sokkal jobb számoló mechanikánk is.
- CT: Mit tudsz mondani az autókról és testreszabásukról a játékban?
- LL: Nagyon tetszik az ez évi kocsi felhozatal. Király variációnk van Tuning, Muscle és Exotic kocsikból.
- Mindegyik „tapintása” igazán egyedülálló és a testre szabáshoz egy teljesen új módunk van, aminek Autosculpt a neve.
- CT: Ah, Autosculpt nem tudok addig várni, amíg erről többet beszélünk. Váltsunk témát, mi várható a versenymódok terén?
- LL: Sokféle versenymóddal találkozhatunk az NFS Carbon során. Találkozunk Circuit, Sprint, Speedtrap, és új versenmódokal is melybe a: Canyon Duel, Canyon Race, Drift, Canyon Drift, Time Trial tartozik. Lesznek még újabb versenymódok, melyről, csak a későbbiekben tudunk beszámolni nektek.
- CT: Végezetül, mi az az egy dolog, amitől a legizgatottabb vagy?
- LL: Egy dolog? Ha ez csak egy dolog volna, ez valószínűleg a Canyon Duel-ek volnának - azok annyira valósak. Mész azokban a kanyonokban, ahogy csak bírsz és próbálod megtartani a vezető pozíciót. A legcsekélyebb hiba és bamm...... egy halom fém és szénszál lesz a kocsiból.
- CT: Ouch!
Ez az interjú megtekinthető angol nyelven az NFS-Planet hivatalos oldalán.
Az interjú fordítása kizárólag az NFSSR Site (www.nfssr.gportal.hu) és a www.need4speed.gportal.hu rendelkezésére áll. Másolása jogi következményekkel jár.
A fordítást készítette: NFS és Bullitt
|