Hírek : NFS Carbon - Új információk |
NFS Carbon - Új információk
Valószínűleg már az Underground és most a Most Wanted legjobb elemeinek mixelése is elég lenne a sikerhez, ám a fejlesztők ennél jóval többet kínálnak. A nagy újítás az, hogy ezúttal nem egy magányos sofőrzseni karrierjét egyengetjük, hanem egész banda szerveződik körénk.
A csapatunkba különféle specialistákat toborozhatunk (természetesen ezekhez is küldetéseket kell majd megnyernünk) akik a versenyek során lesznek nagy segítségünkre. Mivel minden futamra csak meghatározott számú segítőt vihetünk, már a csapat összeválogatása is külön taktikai játékelem. Bandatagjaink különféle ’kasztokba’ tartozhatnak, és persze ezeken belül más-más hatékonysággal végezhetik a feladatukat. Ilyen specialista lehet Pathfinder, avagy útkereső, aki segít a különféle titkos levágási helyek, átjárók felfedezésében; Blocker, aki a versenyen végig közvetlenül mögöttünk halad, és véd az ellenfél lökdösésétől; vagy Drafter, aki a versenyen előttünk halad és segít bennünket szélárnyékban tartani. A szerelőműhelyben is maradnak azért társaink, a tuningolás hatékonyságát javítja Fabricator, a sérüléseink javításában (hisz törni fognak az autók) jeleskedik Mechanik, a legérdekesebb, pedig talán Fixer, akinek áldásos közreműködése eltakarítja az utunkból az akadékoskodó zsarukat. Ellenfeleinknek is meg lesz természetesen a saját bandája, saját egyenfestéssel.
A csapatjáték teljesen új szint visz a már ismert játékmódokba, de a legizgalmasabbnak természetesen a kanyonban zajló vesenyek ígérkeznek: egyik oldalunkon a 100 méteres mélység, a másikon a sziklafal, előttünk az ellenfél, akit két hajtűkanyar között próbálunk megelőzni, vagy kiszorítani (persze csak óvatosan, kilökni nem ér egymást) mögöttünk meg a rendőrök. Ez már önmagában is elég hangulatosnak ígérkezik, hát, ha még hozzátesszük, hogy minden verseny éjszaka zajlik, plusz a szalagkorlát fontos játékelemmé válik. A korlát korrekt fizikai modellezés szerint működik (pl.: tart vissza minket a mélységbe zuhanástól deformálódik, vagy átszakad) és mivel az autók törése LÁTVÁNYELEM, ezt ügyesen ki is használhatjuk, ’csúszhatunk’ a korlát segítségével az enyhébb kanyonokban. Ha már a csúszásnál tartunk: lesz természetesen Drift mód is, de a Drag ebből a részből kimarad.
A játék 50-nél is több vezethető autót vonultat fel – pontos autólistát még nem hallottunk hivatalos forrásból, ezért csak arra hagyatkozhatunk, amit a saját szemünkkel láthatunk az előzetes képeken és videókon. Eddig Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Lancer EVO IX, Lamborghini Gallardo, Dodge Challanger, Porche Carrera GT, Ford Mustang GT, és Dodge Viper SRT-10-est fedeztünk fel, amiből a talán a Porche a legérdekesebb, hiszen a német csodajárgány már négy éve epizód óta távol marad a Need for Speed sorozattól. Az autók egyébként három osztályba lesznek sorolva (tuningcégek gépei extrém fordulékonysággal, amerikai benzinfaló gyorsulásbajnok izomautók és Japánból importált szésebes kocsik), a városokban levő boltok pedig mind-mind az egyes típusokra specializálódnak. Igy aztán az is befolyásolja majd az általunk választott „hódítási útvonalat”, hogy melyik autónkat akarjuk először maximumra fejleszteni. Az autónkat – illetve társaink gépeit – egy autószobrászat nevű menüpontban minden eddiginél jobban a saját szájízünk szerint alakíthatunk, csúszkák segitségével több száz jellemzőn állíthatunk.
By: ROGER
|