Aggodalmak...
Lehet, hogy most mindenki el van ájulva a PS-től, a lila köd pedig mindannyiunk agyát elborítja, mégis úgydöntöttem megírom ezt a cikket, amiért hamarosan mindenki utálni fog.
Én mindig megmondom az őszintét, így most sem hagyhatom szónélkül a legutóbbi információk tudatában, és a legfrissebb videók láttán, ért tapasztalataimat. Elég sok "furcsa" dolgot véltem felfedezni....
Mivel már hetek óta csak az istenítés megy, jöjjön most egy kis ProStreet lehúzó cikkecske, azaz PS fikázás egyenesen tőlem...
Aki már látta a legutóbbi ingame videót, és olvasta a mostanában megjelent PS híreket, az azthiszem tudni fogja, miről is beszélek.
Hadd ne mondjam, én bízom a legjobban a PS sikerében, de sajnos egyre több zavaró apróság böködi a csőrömet. Itt van ez a 'nincs visszajátszás, mert kevés az idő' dolog. Én ezt nem tudom elfogadni. Milyen idő kevés? A több mint 2éves fejlesztés? Na nemár.

Aztán a jól beígért törés és a szerteszét ragasztgatott és szikszallagozott RX-7, amit hetekig bámulhattunk, várva az újabb híreket. Erre tesség. Szegény fejlesztő bácsiknak nehezére esett volna lemodellezni a töréseket. Úgyhogy, ki szívjon inkább? Persze, hogy mi. Vagy teljesen megjavítasz, vagy 1általán nem. Köszi.
Ezek után már csak az ingém videók tettek be, de nagyon, amikor is 155-el csapódunk a villanyoszlopnak, és mitörténik? Lepottyan az első bumper, mi pedig vígan poroszkálunk tovább az országúton. Hát tényleg nagy munka lehet, ebben a 'Realtime Demage System'-ben. Nehéz lehet megoldani, hogy pont időben huppanjon le az a bumber....mi ez kérem? Talán a Burnout-ot egy másik EA csinálta???

És ha még ez sem elég, nézzük meg a legutóbbi videót, ahol emberünk remekül odaveri autóját a Nevadai sziklák egyikéhez, majd a kocsi totálkáros lesz (kívülről csak kissebb törések látszódnak, és egy cseppnyi füst...) a kézi behúzva, és így pihengetünk az 50 fok meredek sziklán, szétzúzva, de büszkén, mígnem a kamera körbejárja kocsinkat. Bátor cameraman-unk pedig testi épségét kockáztatva ássa be magát a hegyek alá, hogy megcsodálhassuk, hogyan is néz ki ez a pálya onnan, ahonnan, az EA nem szeretné, hogy lássuk... Mi ez az amatörizmus? Ilyet már a HighStakes-ben sem viselt el a jónép...XD
Na kérem, a PS ezen részéből nem kérek! Persze említsük meg, hogy a korábbi hibákból sokat kijavítani látszik a csapat. Ugyanis a játékmódokat elnézve, nem lesz egy rövid menet végigjátszani a karrier. Rengeteg pálya, megannyi kihívás. 40 óra tiszta játékidő (ezt ígérgetik). Talán ezzel kompenzálják, a be nem váltott ígéreteket.

Ráadásként pedig itt ez a remek kis képecske, ahol az avatatlan szemeknek is feltűnhet M3-asunk kereke...csak épp nem a megfelelő helyen... Na ezt senki ne akarja megmagyarázni nekem...!!! Aki nem hiszi nézze meg a videót
ITT!
De ha ezek után nem lesz egy überbrutál jó tuning rendszer, akkor én most elmondom, egyszer fogok leülni PS-ezni, utána megy a Carbon mellé! Remélem ezt olvassa valami EA mágus (aki magyarul is ért XD) és félve haragomtól, összekapják magukat, felkötik a textilt, és kanyarítanak nekünk egy jó is ProStreet-et. Mert nagy szükség van rá! Nekünk is, és nekik is!
GE7C00L
|