Videó Elemzés
A mai napvilágott látott két új videó. Ez ismét egy kis ProStreet elemzésre ad nekünk lehetőséget.
Az első, melyben a két mázlista a demót teszteli és mutatja be. A második pedig egy egész
hosszú tuning bemutató, ahol rengeteg részletre derül fény az autosculpt és teljesítmény összefüggésében. Lássuk!
DEMO
A demóban rögtön kiderül mit is jelent majd a nehézség megválasztása. Itt három opciót kínál
fel a játék (ez persze még több is lehet a teljesben). Ezek pedig a következők:
- CASUAL : A számítógép itt beleszól a fékezésbe és helyes úton tartja az autódat.
- RACER: Csak a nehéz/kemény kanyarokban segít rá a fékezésre.
- KING : Minde kikapcsolva. Megérzed az autó igazi erejét! (Na ez kell nekem! :D)
A nehézségi szint bármikor állítható lesz a játék során.
A grip versenyre úgy indulunk, hogy mi vagyunk a Grip King. Tehát a feladat, hogy megvédjük
a koronánkat! Ez megint csak egy jó hír, hiszen ezek szerint, ha el is érjük a King rangot, ezt
majd meg is kell tundunk védeni!
A versenyen egy GT-R Proto-t tesznek alánk, szemben 2 M3-al, 2 RX-7-el, 2 EVO IX-el és egy
HemiCuda-val. Nem rossz...
A nehézségről a demó alapján nem sok jót lehet mondani. Ugyanis az autót az első kör elején már
csúnyán összetöri a játékos, és jócskán le is marad. Majd nem túl szép autózással pillanatok
alatt utoléri a többieket és úgy suhan el mellettük mint Ferrari a Spyker mellett... Reméljük a
tejles játékban nem csak az autó kezelésében lesznek majd nehézségi fokozatok, hanem az ellenfeleink képességeit is fokozhatjuk majd!
Tuning
Térjünk akkor át a második videóra, ahol a tuningolásba mélyedhetünk el a korábbiaknál sokkal
jobban!
Először is nézzük milyen módon tudunk tuingolni:
- QUICK UPGRAGE: Itt előre elkészített tuning csomagokat kapunk autónkhoz teljesítményre, írányításre, vagy akár külső dizánjra.
- CUSTOM UPGRADE: Itt állíthatjuk be az egyes tuning csomagokat.
- TUNE: Itt olyan finombeállításokat végezhetünk, mint a forma 1-es szimulátorokban.
Állíthatjuk a sebbesség fokozatok hosszát, az áttételek számát, stb.
- DYNO TEST: Erről nem látunk képeket, de alapvetően itt tesztelhetjük milyen változásokat
értünk el autónban a tuningolás után. Megnézhetjük a gyorsuálst, a végsebességet, nyomatékot,
lóerőt, stb.
- WIND TUNEL: Szélcsatorna. Az autosclupt rendszer szorosan összekapcsolódik majd a
teljesítményünkkel. Ezért minden bumper, spoiler, és légbeömlő szerepet játszik a leszorítóerő
a tapadás, gyorsulás és végsebesség kialakításában.
- SAVE BLUEPRINT : Az elkészült beállítást elmenthetjük és internet megléte esetén
feltölthetjük a világ számára, hogy mások a mi setup-unkkal nyerjenek versenyeket, ezzel
pontokat szerezve nekünk!
VISUAL
Vizuális tuningolásban továbbra sem találtam újdonságot, talán majd kicsit gyorsabb, és
egyszerűbb lesz mozgatni, elhelyezni a matricákat az autón. Sajnos a minőségen sem látok
változást, így ha közelebbről látjuk a vinyl-eket elég pixeles néhol. De ez legyen a legnagyobb
hiba!
Továbbra is látható, hogy az első és hátsó felnik teljesen függetlenül állíthatóak egymástól.
Lesznek majd Body Kit-ek is és ugyanúgy elmehetünk utángyártott elemeket vásárolni.
VÉGSZÓ
Azthiszem mindenre kitértünk. Mostmár igazán csak a demóra kell várni, mert mindent tudunk, ami
elég ahhoz, hogy kijelentsük. Ez bizony egy jó játék. Mitöbb erős a gyanúm, hogy kult játék
lesz belőle hamarosan. És, hogy tovább fokozzam, ha meglesz az új gépem (ha egy életre eladósítom magam... XD), akkor jó esély van
rá, hogy én is belépek az eredeti ProStreet tulajdonosok klubbjába!
Ha kaptok zsebpént, vagy van
egy olaj kutatok - nekem mind1 melyik XD - akkor tegyetek félre egy kicsit és ne csokira meg kólár
költsetek! Inkább szerezzétek meg a világ legtutibb streetracing játékát, a ProStreet-et! -
Reklám vége! - :D -
GE7C00L
|
|