A Damage Diary-ban a törés van a középpontban, de azért látunk egy két szép drift felvételt is! (páros drift! Hmmm... dejó lesz!
Ezek a szűnni nem akaró videók már már arra készttetik az embert, hogy csúnyákat mondjon, de mi nem beszélünk csúnyán, és különben is, van ebben értelem, csak keresni kell!
A videók mögött történet van....
...Ezek a promók a feljesztés fázisait mutatják, csak jól oda kell figyelni! Most tekintsünk el a renderelt videóktól és nézzük meg milyet feljlődött a játék az első és a mostani videó között. Egyre több részletre derült fény, és egyre tökéletesebb lett minden. Főként most a fizika és a törés jöhet szóba, mert a füst és hasonlók már a kezdetektől ott voltak a toppon!
A mostani videóban egészen meg vagyok elégedve, úgy mindennel! Jók a törések és jók a "pattanások", az ütközések! Főleg az utolsó, az RX-7. Az szerintem, úgy jó ahogy van!
A mostani videóban egészen meg vagyok elégedve, úgy mindennel! Jók a törések és jók a "pattanások", az ütközések! Főleg az utolsó, az RX-7. Az szerintem, úgy jó ahogy van!
Jó ha tudod:
Ahogy olvastam a fórumokat, sokan a reális törésre panaszkodtak. Nem a törés részletességére, hanem a mértékére. Vagyis, hogy egy forntál oszlop puszi után nem így néz ki egy autó, meg hogy a kasztni felgyűrődik, jobban horpad.
Igen ám, de azt ugye mindenki tudja, hogy ez nem a fejlesztők nemtudásának hibája!? A dolog nyitja az, hogy az autógyártók nem szeretnék ha az jönne le a képernyőről, hogy az ő autójuk milyen csúnyán szerteszét tud törni! Ez valahol jogos.
A másik pedig, hogy semmilyen olyan törés nem lehet az autón, ami a pilóta bármilyen komolyabb sérülését okozhatja, vagy annak látszatát, de még csak a gondolatát is tudja kelteni. Ezért nem törik le, nyílik ki az ajtó, és ezért nem gyűrődik fel a kocsi orra a hátsó lámpáig...
A jövőben persze számíthatunk még brutálabb törésre, hisz azt tudhatjuk, hogy az EA képes rá...(BurnOut)