Hírek : Pro Street: TELJES TESZT! |
Pro Street: TELJES TESZT!
Az EA Games-től egy igen kedves "pasas" meghívott hogy lenne-e kedvem letesztelni a Pro Street-et...
Hogyne lenne! Így az egyik barátommal aki az oldalamnál is dolgozik, iskola után elmentünk.
Következzen akkor most egy ProStreet Teszt egyenesen Magyarországról!!
|
Részletek:
Nos, tehát az egész kb. 3-4 hete kezdődött, amikor is az EA Kommunikációs menedzsere, Zoli felkeresett engem e-mailben. Akkor kérdezte hogy ki szeretném-e próbálni a teljes verziós Pro Street-et amire természetesen az „Igen” szót ütöttem be. Végül Csütörtökre egyeztettünk időpontot, de akkor pont egyikünknek sem volt jó, így megbeszéltük a Pénteki napot. Kijöttünk az iskolából, és elindultunk az EMKE Irodaházhoz. Beszálltunk OMEGÁVAL (Ilyen hülye nevet, amúgy Tomival) a liftbe, ami rám a szívrohamot hozta: Gyors volt. Üveglapos volt, így láttam hogy hirtelen milyen gyorsan megyünk felfele.
Végül felértünk, és helyet foglaltunk egy nagyon szép narancssárga színű fotelben, és pár másodperc múlva kijött Zoli is. Bementünk, és ő bekapcsolta a kivetítőt hogy melegedjen, és a formaság kedvéért ki kellet töltenünk egy lapot. A helyiség nagyon szép volt, és a hangfalak elhelyezése is arra utalt hogy az EA egy profi cég. Végül be lett kapcsolva az XBOX 360-as konzol, és végül betöltött. Race Days menüpont, és innen indult minden!
Autók:
Egyszerűen volt jó nagy választék. Minden versenymódra külön kocsit választhattunk, és szokásomhoz híven kerestem a kedvenceimet. OMEGA-val osztott képernyőn játszottunk, hogy megnézzük ki a jobb. Még mielőtt bementünk az irodába, és mielőtt egyáltalán suliba mentünk volna, egész nap azzal csesztettem hogy én elverem driftben… de erről késöbb!
Nissan Silvia S15-től a Honda Civic-ig mindent megtaláltam. Ami nagy pozitívum hogy minden autónak más az irányítása, és mindegyik csak különböző versenymódra vihető. Például eléggé furcsa lett volna a Nissan Silvia S15-tel Drag versenyre menni, vagy egy Lamborghini Murciélagoval driftre. Végül mind a ketten kiválasztottuk a kocsikat (Én driftre egy Toyota Suprával estem be, Gripre azt hiszem egy Nissan Silvia S15-tel, Dragra meg egy VolksWagen-t vittem magammal.)
És elkezdődött az első versenyünk: Speed Challenge. Tomival egyből összetörtük egymás kocsiját, de nagyon sok nevetés, és szórakozás volt. De azért próbáltunk komolyak lenni. De az viszont eléggé vicces volt hogy OMEGA azt hitte hogy egy Flat Out, de meg esik az ilyen. Végül befejeztük a Speed Challenget…
Versenyek:
A második azt hiszem egy komoly Drag verseny volt… Jöttek be a kocsik, és akkor jött ami már volt egy trainerben is: Gumiégetés tapadási pontokért. Volt egy „zöld” szektor a fordulatszámnál, azon kellet megtartani a kocsit, hogy jó legyen a burn out. Végül mind a ketten jó gumiégetést csináltunk, és már nyomtuk a gázt, hogy szóljon gép. De végül 10 másodperc múlva csak egy feliratot kaptunk: Blown Engine! Sajnos nem találtuk a váltást, de 10 perc múlva már megvolt, nekem legalább is, így tiszta eséllyel vertem el OMEGA-t. Utána játszottunk egy Grip módot, Zoli jelezte is, hogy neki ez a kedvence. Így hát megkérdeztem Zolit hogy lenne-e kedve játszani egyet ellenem. Volt kedve, és én mentem OMEGA összezúzott Mitsubishi Eclipse-vel, Zoli pedig egy Toyota Corollával ment. Végül nyertem, de jó érzésnek vettem hogy nem csak mi ketten csúsztunk ki a pályáról, hanem már az ellenség is, és ők is összeütköztek, fékeztek. Élethű volt!
A versenyek előtt minden jól ki volt dolgozva: Ott álltak a „szekereink” az előtte álló csaj pedig vagy a körmét nézte, vagy pedig a kocsi előtt pózolt. Az ott lévő tömeg pedig fényképezte a kocsikat, vagy táncoltak.
Pályák:
Minden pálya nagyon szépen és részletesen ki van dolgozva. Itt beigazolódik minden, hogy a fejlesztők már a Carbon előtt dolgoztak ezen a „Project”-en. Ami nagyon jól sikerült! A pályák egyszerűen nagyszerűek! A sziklák az utolsó pixelig ki vannak dolgozva (főleg amikor borulás közben nézem őket) és a sivatagban az útrepedések is nagyon szépen ki vannak dolgozva. Drag versenynél is oldalt ott vannak a Szponzor táblák, a kerítés, minden. Akár egy igazi gyorsulási versenyen. Zoli mondta hogy a fejlesztők nagyon sok ilyen versenyt voltak megnézni élőben. Gondolom csináltak több ezer fényképet, és abból lemodelleztek ilyen nagyszerű részeket.
Grafika:
Ez az, amit szavakkal nehéz leírni. A grafika nagyon szép volt, bár Xbox-on minden szép. Aki ilyen grafikát szeretne PC-re vinni, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kéne nyúlnia! Az árnyék az amire most a fejlesztők sokat „gyúrtak” de akkor a gumi füstről nem is beszéltem. Nagyszerű kidolgozás, a kocsi töréséről nem is beszélve. A lökhárító leszakad, leesik, a motorháztető pár percig mozog, és végül lerepül. Ha egy másik versenyzőbe nagy sebességgel belemegyünk, akkor sérül a motor teljesítménye. Amikor OMEGA-val Speed Challenge-t játszottunk, akkor tiszta erőből nekimentem, és a motor utána nem tudta hozni a várt teljesítményt. A kocsik kidolgozása is nagyon szép, szinte a Pro Street-ben nem tudunk majd egyforma kocsit összerakni. Úgy kb. több mint 10 millió variáció lehet.
És a várva-várt rész: DRIFT MÓD!
És igen, amit beígért az EA azt teljesítette is: már nem a gép kormányoz ellen, hanem mindent mi csinálunk 100%-ban a drift módban. Az első játékos pár másodperc előnnyel indul, és utána a második játékos. Nagyon jó volt úgy DRIFTELNI hogy a napsütés visszatükröződik a betonon, és egymás mellet csúszunk OMEGA-val. Egy Supra és egy RX-7 egymás mellet, tiszta Tokyo Drift jelenet volt. Ami nagy újítás hogy már nincsenek „kilóméteres” pályák, van 1 pálya, 2-3 kanyarral, és ki kell hoznod magadból a maxot. OMEGA elvert driftben, de amikor cseréltünk, akkor azt tapasztaltam hogy az RX-7-nek más az irányítása mint a Toyota Supra-nak. Egyszerűen nagyon szép, hogy mind a két kocsi hátsó kerék meghajtású és mégis más az irányítás. Drift módban 3 forduló van, és a végén összeadott pontokból lesz majd a végeredmény. Te uralod a kocsit teljes mértékben, és itt nincs olyan hogy „keresztben tartom a kocsit, a gép úgyis ellenkormányoz mint a Carbonban” aki így gondolja, az most téved. Ha kanyar elött behúzod a kéziféket, és utána adod a gázt, teljes mértékben a kocsi hátulja megpördül, és ellen kell kormányoznod. Itt is törik a kocsi, ha esetleg egymásnak mennétek.
Tuning:
Ezt sajnos nem próbálhattuk ki, de a szélcsatornás beállításokra nagyon kíváncsi voltam. Bár, igaz, a kocsik amikkel mentünk tuningolva voltak, méghozzá nagyon szépen, de azért össze tettem volna magamnak egy S15-öt. Jó volt ez így is. Nagyon jól éreztük magunkat. Kb. másfél órát játszottunk a Pro Street-el, és csináltam pár képet is, igaz kicsit „motion blur” effekt van rajtuk, de az igazi élményt nem pár kép adja vissza. Minden nagyon jó volt, OMEGA-val hazafelé egész végig a DRIFT-ről beszéltünk, Zoli is említette hogy nagyon érdekel minket a drift. Az EA Gamesnek pedig gratulálok, ez lesz az év játéka!
Nagyon szépen köszönöm Zolinak a meghívást, és jól éreztük magunkat. Egyedül azon lettem kibukva, hogy nem tudtam kipróbálni a Wheeliet…Majd ha ki jön a teljes verziós játék, addigra hátha össze tudom „dobni” a gépemet, vagy venni egy használt XBOX360-t.
Összességében nagyon jól sikerült a játék, és tekintve hogy ez még nem a végleges verzió volt, akkor ettől már csak jobb lesz! Bár, nem hinném hogy ettől jobb lenne!
|