Hírek : ProStreet: A becsület forog kockán! ( |
ProStreet: A becsület forog kockán! (
Gamespot online magazin minden évben megrendezi a "Játékok Oscar-díj átadását". Itt különböző kategóriákban indítanak szavazásokat. A végeredményt az olvasók által leadott szavazatok alapján állítják fel. Ezen felül a szerkesztők is választanak szerencsés, illetve a negatív kategóriákban szerencsétlen nyerteseket!
Az év játéka 2007-ben az olvasók szavazatai alapján a Forza Motorsport 2 lett (XBOX 360). A szerkesztők szerint pedig a Super Mario Galaxy (Wii) érdemelte ki a virtuális Oscar szobrocskát. PC-n pedig a Crysis dominált!
Sajnos - bár várhatónan - a ProStreet csupán egyetlen kategóriában lett jelölve, de arra sem lesz büszke, hiszen a "legpofátlanabb ingame reklámok" kategórában lehetett rá szavazni.
|
GE7C00L | 2008.01.02. 15:50 |
Részletek:
|
|
|
... |
A ProStreet az olvasók szavazatai alapján csak a 2. helyet kapta ezen a bizonyos listán, de a szerkesztők szerint a PS viszi a pálmát. Ők úgy gondolják, hogy a játék túl sok, túl agresszív és nem teljesen a valóságot tükröző reklám kampánnyal nyomta tele a különböző médiumokat. Mindez a játékban is megmutatokozott, hiszen valóban rengeteg reklám lett bele suvasztva a játékba! Továbbá nem csak az ingame reklámok sokasága, hanem a játékról elterjedt nem épp a játékban megvalósított elemeket is sokallták a szerkesztők.
Az indoklás arról beszél, hogy a ProStreet által megjelenített legális autóversenyzés nem vonz akkora közönséget, így annyi reklámot sem, mint ahogy azok a játékban megjelennek. Magyarul a szerkesztők szerint az Játék kicsit elkurvult. Nem tudok jobb szót, bár egyet értek, nem teljesen értem mi is valójában a baj a reklámokkal. Nem hiszem, hogy sokkal jobb lenne, ha mendenhol EA és Microsoft reklámok lennének. Így legalább változtatos és élethű a játék és a környezet. Igaz, pont ez az amire a szerkesztők panaszkodtak. Megosztó vélemény, épp úgy ahogy a játék is...
Továbbá azt is sérelmezik a szerkesztők (amivel teljesen egyet tudok érteni), hogy az XBOX Live szolgáltatások - vagyis hogy pénzért ill. Microsoft pontokért (amit szintén pénzért lehet venni) lehet extra funkiókat, autókat, kiegészítéseket vásárolni - elveszik a játékélményt és egy pénzéhes játékfejlesztő kirakodó vásárává alacsonyítja le a játékot. Nos, igen. Azt hiszem ez az a pont, ahol az EA és a Microsoft elgondolkodhatna. Azért mindennek van határa. Mert még egy Über-mindent odaverős játéknál elnézzük az ilyet. Most azonban nem erről van szó, ezért ez már úgylátszik mindenkinél betette a kaput.
Az is egy érdekes felvetés, hogy ezek a reklámok mekkora bevételt is hoznak a konyhára! Ugyebár sokunknak van, volt baja a magas árra, amiért mapaság a játékokat vesztegetik. Mindezt úgy, hogy valószínűleg a reklámokkal legalább mégegyszer annyit keresnek rajtunk/velünk, mint amennyi a játék ára maga! Elgondolkodtató...
Nem vagyok meglepődve az eredményen, bár minden negatívum ellenére azért indíthatták volna az autós játékok kategóriában. Annyira azért nem lett rossz. És hogy csak a sok reklám lenne emlékezetes a játékból... nos ezzel már nem tudok aazonosulni. Igen is jó játék, és sok jó percet okozott nekem és biztos vagyok benne, hogy másnak is.
Nem tudom, ti hogy gondoljátok, de mindenképpen mondjátok el a véleményeteket! Kiváncsi vagyok, ti hogy látjátok ezt a helyzetet!
Kommentek:
| ... |
|
|
|
|