Undercover bejelentés és új infók!
Az EA végre új infókat közölt az olvasókkal honlapján (needforspeed.com), mely egy hivatalos bejelentés formájában jutott el a magyar Need for Speed site-okhoz.
A cikkben részletesebb információkat találtok a bejelentéssel kapcsolatban, valamint két darab kép is megjelent Maggie Q színésznőről egy Undercover poszter előtt, melyeket gondoltuk megosztunk veletek is. A játékban található városok semmiképp se maradnak említés nélkül, ezen kívül a cikk feltárja mi is az a ”Heroic Driving Engine”, hogyan lesz még hasonlóbb a játék a Hollywood-i filmekhez, és a Highway Battle sem marad szó nélkül. Fogyasszátok egészséggel!
|
Daryl & Err | 2008.08.18. 00:59 |
Részletek:
|
|
|
... |
Amíg mindenki a frissen kapott képekkel volt elfoglalva, bejelentették hivatalosan is a játékot! Nem volt nagy meglepetés hogy készül az új rész, tudjuk is vagy egy éve. Nem meglepő módon nem árultak el sok mindent a hivatalos közleményben, mely az EA oldalán jelent meg, azonban itt is leírták, hogy Maggie Q lesz a segítőtársunk a játékban. Ezt már megtudhattuk korábban is.
Az új résszel a fejlesztők egészen a Hot Pursuit 2 részig nyúlnak vissza, melyben hol minket üldöznek, hol mi kergetjük az ellenfelet. Ez lesz a játék egyik alappillére a három közül. A második alappillér a Highway Battle nevű játékmód, melynek lényege, hogy a versenyzők közel 180 mérföldes óránkénti sebességgel haladnak egy zsúfolt útszakaszon. Valószínűleg ennek a versenymódnak az autópályák adnak majd helyet. A harmadikat már egy interjúból tudhatjuk meg, melyet Scott Nielsen-nel, a Need for Speed Undercover producerével készítettek. Szóval a harmadik alappillér az úgynevezett Heroic Driving Engine, mely lehetővé tette a fejlesztőknek, hogy 430 különböző beállítást tudjanak módosítani a kocsikon, hogy azok vezetése még élvezetesebb legyen.
Az interjúból kiderül más érdekes információ is. Például hogy továbbfejlesztették a mesterséges intelligenciát, így sokkal okosabbak lesznek az ellenfelek, mint az eddigi részekben. Az autólistáról is esett pár szó, de sajnos semmi konkrét nem derült ki. Csak azt árulhatta el, hogy nagy részben az előző részekből megszokott autókat kapjuk majd vissza.
A fejlesztők arra törekednek, hogy a hollywood-i akciójeleneteket mi magunk is végre tudjuk hajtani a játékban, szóval izgalmas játékmenetet ígérnek. Megtudtuk, hogy a ProStreetben látható törés modellt megtartják, és továbbfejlesztik! Nem akarnak szimulátor központú játékot, de arcade-központút sem, tehát keresik a minél több ember igényeit kielégítő arany középutat. Az interjúban ki van hangsúlyozva a nagy és nyitott világ, tehát jó eséllyel visszatér a szabad kóborlás lehetősége is a városban.
A multi részről, és a gépigényről még nem tudni semmit, általában ezeket a fejlesztés utolsó szakaszában osztják meg a nagyközönséggel.
Most pedig pár érdekes képet fogok kielemezni, amit Err barátunk talált egy olasz NFS site-on. Két képen Maggie Q látható mikrofonnal a kezében, egy Undercover óriásplakát előtt. Továbbá a képeken egy Skyline GT-R 35-ös rendőrautó is helyet kap, melyből arra következtethetünk hogy a korábbi részekhez képest sokkal jobban felszerelt rendőrök fognak minket a halálba kergetni az autópályákon (és máshol is). Íme a képek:
A pálmafák Miami feelinget sugallnak.
Nem hivatalos források szerint a város neve nem ”Tri City” lesz. Erre az a magyarázat, hogy egy ehhez nagyon hasonló ”Tri City Bay”-nek nevezett területnév 3 várost foglal magában az Amerikai Egyesült Államok területén található Florida államban. A Google Earth által készített kép a területről több mint 48 km-es magasságból:
Palm Harbor tisztán látszik a képen.
Na most a probléma ott kezdődik, hogy Palm Harbor Floridában van, azaz délkeleten. Port Crescent viszont pont ellentétes helyen a kanadai határnál, északnyugat Amerikában.
Ez több mint 3200 mérföldet jelent, ami megközelítőleg 5200 kilométer. Ekkora távot megtenni, még egy ”überfaszavaddisznózsír” (hogy Cool-t idézzem :D) járgánnyal is komoly feladat lenne, főleg hogy közben végig versenyben vagy. A Google Earth számításai szerint 2 napnál is több idő lenne mire eljutnál a célig. Sunset Hills pedig a kettő között található.
Mivel kicsi az esély hogy az EA ekkora távolságnak akar kitenni minket többféle elképzelés született az ügyben.
1. A városokat a Google Earth rossz államban kereste, és van egy sokkal közelibb alternatíva is.
2. Az EA úgy modellezi a városokat mintha közel lennének egymáshoz.
3. A városok nem is ezek lesznek, és a terület neve sem ez lesz a játékban. Szóval semmi köze ennek az egésznek az Undercover-höz.
Nos, bármelyik is az igaz már nagyon várjuk hogy kipróbáljuk a játékot, és fény derüljön az igazságra.
Az Undercover Amerikában november 18-án, Európában november 21-én kerül a boltokba Xbox360, PS2, PS3, PSP, DS, Wii és PC platformokon.
| ... |
|
|
|
|