NFSPlanet teszt
Elérkezett a huszadika, a GC első napja. Bejelentésre számítottunk, és egy kis ízelítőre. E helyett a bejelentés még ez előtt megérkezett, és a kis ízelítő helyett kaptunk annyi infót, hogy el se bírjuk.
Úgy látszik az EA kárpótolni szeretné a rajongókat amiért ilyen későn kezdtek el bár mit is kiszivárogtatni. Mindenesetre ami az E3-on nem volt, azt itt megkaptuk kamatostul!
Kezdenénk is az olvasmányos résszel. Az NFSPlanet jóvoltából ismerhetünk most meg rengeteg új dolgot. Nem sokára jön még más is, addig is kitartás!
A cikkért katt a továbbra!
|
Daryl & Err | 2008.08.20. 23:13 |
Részletek:
|
|
|
... |
Most Wanted 2 feeling
Első ránézésre mindenkinek MW 2-nek tűnik a játék. A kamera elhelyezése, az autó környezetbe helyezése, a vezetési stílus, mind ismerős valahonnan.
A PS valósághűbb vezetési élménye csaknem teljesen odalett. Viszont visszatért sok minden a régebbi részekből; az államnak okozott kármérő, az időlassítás, stb.
A korábbi NFS-ekben új versenyeket kerestél az utcákon. Most azonban missziókat fogsz találni. Ingame grafikás átvezetők lesznek, ami bevezet a játékba. Pl. lesz olyan küldetés, hogy ellopsz egy Porschét, de valami balul sül el és jönnek a zsaruk. Ekkor megkapod az irányítást és kezdődik az üldözés.
Lesznek újra lerombolható tárgyak, pl. állványzatok, de a bemutató alatt semmi fánkbolt nem volt. :)
A PS-ben már megismerhettük a törést. Ez itt is megmarad, csak a totálkár fog elmaradni. Azaz vizuális sérülés lesz. Ha pl. 140-el neki mész az oszlopnak, max nem ismered fel a kocsid annyira összetörik, de tudod tovább folytatni a versenyt.
Egy dologban mindenképpen látványosan fejlődött a játék. A rendőrök és a civilek mesterséges intelligenciájában. A civilek próbálnak megfelelő sebességgel haladni, illetve ők maguk is okozhatnak balesetet. A rendőrök is sokat fejlődtek. Nem lesznek túlságosan irreális dolgok. Pl. nem tolatnak majd melletted 120 mph-val. Az UC-ben ez ki van zárva. Egy üldözés max 6 perc lesz, de ha szeretnéd, persze lehet hosszabb is. A rendőrök száma és viselkedése is változó lesz.
Highway Battle és más versenymódok
A Highway Battle versenymódról is esett némi szó. Ez olyan lesz, mint az Underground 2-ben az "outrun", keverve a drag versenyek civil forgalmával. Ezek célja olyasmi lesz, mint a Carbonban a Kanyon párbajoknak, azaz valami kisebb főellenség legyőzése. A verseny maga is úgy fog kinézni, mint a Kanyon párbaj, azaz le kell hagyni az ellenfelet, megadott idő alatt.
Fontos szerepe lesz a forgalomnak, hiszen az elöl haladó könnyen tömegbalesetet okozhat, aminek nyilvánvalóan a hátul jövő nem örül. Külön kiemelték, hogy a forgalom random lesz, tehát mindig máshogy közlekednek a civil autók.
Visszapillantó tükör nem került idén a játékba, ahogy a drag és drift versenyek se. Sajnos a replay is elmaradt a játékból. Eddig egy részbe se tették bele. Ennek oka állításaik szerint, hogy az üldözések, valamint a nagy és nyitott világ miatt nem tudták megoldani minden platformra ezt a ficsőrt.
Tuningról nem tudunk sokat mondani. Lesznek bodykitek és gyári alkatrészek, valamint az autosculpt is megmarad.
Tisztábbak és könnyebben kezelhetőek lettek a menük. A Pause menüben pl. rögtön elérjük a tuningolást.
A játékban három város van. Mind a három kitalált. Palm Harbor, Port Crescent és Sunset Hills. Utóbbit szellős sugárutak és szűk sikátorok jellemzik. De lesz itt még gyártelep, és hegyi rész is.
Egyetlen kör az autópályán 8 percbe fog telni. A játék kinézete kissé narancssárgás, ez a miatt van, hogy reggel 6 óra lesz a játékban (állandóan, azaz a napszakváltozásról is ennyit), ekkor minden napfényben úszik és elnyúlnak az árnyékok. A fejlesztők ezt "magic hour”-nak hívják. Ha napszakokat nem is, de dinamikus időjárást ígérnek a fejlesztők.
Zenék és hangeffektek
A játék közben hallható hangeffektekkel idén is elégedettek lehetünk majd, mivel az EA Black Box a korábban nyert AIAS díjaktól még jobban felbátorodva kezd neki a legújabb epizód hangeffektusainak megtervezéséhez. Arról is tudomást szereztünk, hogy a lövöldözések felvételéhez Hollywood-i segítséget kértek, ami igen komolynak tűnik az EA részéről. Továbbá mindehhez Paul Haslinger segítségét kérték, aki olyan filmeknél segédkezett mint az Underworld, Minority Report, és a Sleeper Cell nevű TV sorozat.
A Most Wanted-hez hasonlóan itt is a játék ritmusával együtt a háttérzene is változni fog. Minden egyes versenytípushoz más zene fog tartozni. Az a lehetőség hogy saját zenét importáljunk a játékba az előző részekhez hasonlóan nem lesz elérhető, mivel az EA úgy gondolja hogy felesleges lenne a helyzethez legjobban illő zenéket lecserélni.
A játékban lehetőségünk lesz lehallgatni a rendőrségi rádiót, amiből értékes információk juthatnak el hozzánk, többek között hogy melyik zsaruval nem érdemes ujjat húzni.
Az EA a hangok felvételével nem kevesebb mint 5 hetet töltött el, mivel most nem a korábban használt módszerekhez nyúltak. Stúdiókban és lezárt utakon készültek el az aranyat érő hangfelvételek, melyek tovább emelik a játék színvonalát.
Heroic Driving
Valószínűleg az új vezetési élmény lesz az Undercover gyöngyszeme. A cél az volt hogy a játék akciókkal teli vezetési élményt nyújtson ami eltalálja az arany középutat az arcade-os és a szimulátoros irányítás között. Ez többek között a 3 legutolsó epizód „keverékét” jelenti.
Az irányításban sokkal finomabb mozdulatokra is képesek leszünk, nem fontos mindig padlógázzal menni, vagy kerékcsikorgásig nyomni a fékpedált. Ugyan ez billentyűzettel elég nehéz feladat, gamepad-dal viszont könnyen kivitelezhető. Az új irányítás megkönnyíti az olyan mutatványok elvégzését mint például az U kanyarodás, a 360-as fordulás, vagy a szlalomozás sűrű forgalomban az autópályán. Az embernek olyan érzése támadhat, mintha az autó tudná előre a szándékát.
Most a kameramozgásról ejtenék pár szót. A játék során mozogni fog a kamera, mégpedig úgy hogy az akció a lehető legjobb szemszögből látszódjon. Manőver közben a kamera mozgása úgy követi az autót, hogy középpontban mindig a járgányunk legyen. Ebből ered a mottó "the car is the star". Az is kiderült hogy idén nem kerül a játékba annyi zavaró effekt, mint például a kamera távolítása nitrózáskor.
Az új fizika, a kamera, és az egyedülálló motorhangok remek kombinációt alkotnak, amik hihetetlen realisztikusságot, és természetességet adnak a játéknak. Némi időbe fog telni mire megszokjuk ezt a világot, de miután ez megtörtént, nem akarunk elszakadni tőle.
| ... |
|
|
|
|