...
SZAVAZÁS
...
DEMO letöltések

NFS 1
NFS 2
NFS 2 SE
NFS 3
NFS 4
NFS 5
NFS 6 US
NFS Underground
NFS Underground II
NFS Most Wanted
NFS Carbon

 
Menü
 
Menü 2
 
Rovatok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Undercover hírek
Undercover hírek : A Q&A beszlgetése az Undercover producereivel

A Q&A beszlgetése az Undercover producereivel

A Q&A ülésezett az Undercover producereivel, melyben kitértek az előző részekre is, összehasonlították az UC-t a korábbi részekkel valamint egy kis betekintést kaptak a játékba is.

Érdemes végigolvasni!

Adlersson | 2008.09.28. 11:47
Részletek:

...
A Q&A beszélgetése az Undercover producereivel


Mi a legnagyobb fejlesztés az Undercoverben?

Nehéz ezt így konkrétan kifejteni, hogy "legnagyobb fejlesztés" mikor már gyakorlatilag kifejlesztettük az egész játékot. Az Undercover egy továbbfejlesztett változata a ProStreetben használt főbb rendszereknek pl. a versenyfizikának, a törésmodellezésnek, a kameráknak, a látványeffekteknek stb.

Valóban egyre nagyobb kihívás lesz a rendőrök jelenléte, ahogy haladunk előre a játékban?

Természetesen. Az új Heat és Threat még összetettebbé fogja tenni a rendőrök MI-ját. A játékos folyamatosan fog találkozni, egyre okosabb rendőrökkel. Ahogy játszol, észre fogod venni, hogy változtatják a taktikáikat, ezenfelül sokkal aggresszívabbak lesznek és egyre jobban fel lesznek spanolva, hogy elkapjanak. A rendszer folyamatosan figyeli a játékos hirhedtségét és szintjét így meglehetősen sokféle rendőri viselkedéssel találkozhatunk a játék során.

Milyen más filmeket vagy játékokat tudnának hasonlítani az Undercoverhez?

Jó kérdés...! Mondhatjuk, hogy az Undercover a Most Wanted utódja.

Lesznek ismét Punkbusterek vagy más csalásgátló rendszerek?

Hogyne. Van Punkbuster és néhány új ellenintézkedés is. Megfigyeltük, hogy néhány játékos nagyon szeret csalni a játékainkban (szerencsére ez csak egy nagyon kis rész) és folyamatosan megpróbálunk tenni ez ellen. A közösségi vezetők figyelni fogják a statisztikákat és az eszközöket az elkövetkezendő évek során és mindig tudni fogják, ha valaki azt gondolja, hogy csalások vannak a játékhoz. Nem fogunk félni tömeges kitiltások osztásától, ha néhány tag másokért teszi tönkre a játékélményt. Mindig szorosan együttműködünk a vevőszolgálattal hogy egy csalásmentes játékteret tudjunk a játékosok részére biztosítani.

Fognak törni a kocsik és ha igen hogyan?

Minden bizonnyal! A törés a becsapódási terület, a sebbeség, a tömeg, és nyilván az autótípustól fog függeni Például egy acéltest másként fog gyűrődni, mint egy üvegszál.

Terveztek demo-t kiadni és ha igen, mikor lesz elérhető?

Nem. A csapat elhatározta, hogy mindent a játékba fogunk belefektetni, így nem fogunk demo-t kiadni.

Továbbra sem lesz bejárható az egész pálya a kezdetektől?

De igen... Az egész térkép bejárható lesz már a játék legelejétől.

Amióta játék misszió-alapú, továbbra is mi fogjuk eldönteni, hogy mely versenyeken akarunk részt venni?

A küldetések továbbra is a játék gerincét adják, de nem lesznek szükségesek hogy másfajta eseményekbe is bekapcsolódjunk. Ezenkívül az összes rendőri üldözésben is részt vehetsz melyet már megszereztél.

Mit tudnak mondani a civil forgalomról? Vannak fejlesztések a korábbi NFS-ekhez képest?

Fejlesztettük a forgalom MI-ját is, hogy még realisztikusabbnak tűnjön a világ. Ezenkívül a civilek hívhatják a rendőrséget is ha megfelelen nagy a Heat-ed, így a forgalom sokkal mozgalmasabb lesz, mikor egy-két rendőrkocsi is felbukkan.

Mekkora lesz a város? Mennyi ideig fog tartani míg eljutunk az egyik végéből a másikba?

Ez egy nagyváros! A tesztelések során a legjobbaknak is 8 percig tartott átszelni a várost... ez mondjuk átlag 260 km/h-t jelent; szerintünk ez elég nagy.

A ProStreet egy teljesen más élményt nyújtott a korábbi résekhez képest. Az Undercover azonban úgy tűnik, visszatér a gyökerekhez. Ezt már tervezte az EA vagy a ProStreet-et ért kritikák miatt terelődött a fejlesztés más irányokba?

Fontos tudomásul venni, hogy a ProStreet semmi esetre sem volt hiba kiadni; ez egy más stílusú játék lett és páran nem szerették ellenben játékosok millióival akik imádták. Ha csak a ProStreetet és a Carbont nézzük, ma is több ezren játsszák még online. Át akartuk gondolni az eddigi alkotásainkat valamint a versenyeket: szervezett nappali versenyek, drag, drift és körversenyek formájában. A ProStreeten végzett munkánk lehetővé tette, hogy igazi technikai lépést tegyünk az Undercover fejlesztése során.

Lesznek napszakok?
Nem; a játék a napnak abban a szakában fog játszódni amit Hollywood csak a "Mágikus Órának" hív; ez az az idő amikor reggel minden aranyszínű, a fény elég de nem is túl vakító. Ez nagyon érdekes szemléletet ad a játéknak.

Mik a PC-re szánt verzió rendszerkövetelményei?
Minimális rendszerkövetelmények

===========================

Windows XP és Vista a legutolsó Service Pack-el

Intel Pentium 4 (vagy hasonló) CPU running 2,8Ghz (3.0GHz ha az op. rendszer Vista)

1GB RAM

Geforce 6500, Radeon 9500 vagy jobb VGA, minimum pixel shader 2.0-val (AGP és PCIe) amely az alább lévő chipseteket használja

DirectX kompatibilis hangkártya

8x vagy gyorsabb DVD olvasó

2.0 GB szabad hely szükséges a mervlemezen a telepítéshez

Jobb lett a fotó-mód az Undercoverben?

Sok időt töltöttünk a fotó-mód fejlesztésével de ha játszol majd rájössz mennyit is ért mindez.

Körülbelül mennyi ideig tart befejezni a játékot?

Nem hivatalosan - a karrier mód körülbelül 20-25 óra. Ám ennél sokkal több kel a játék 100%-ra történő kivégzéséhez.
Lehetséges, hogy magunk vezessük a rendőrautókat?

Igen, lesz néhány mod mellyel a rendőrautókkal is mehetünk. Nagyon poén hogy száguldozás közben a sziréna is megy.

Tudnak valamit még mondani a PC verzió rendszerkövetelményeiről? Hogyan történt ennek a fejlesztése a ProStreethez képest?

Sokat fejlődtünk a ProStreethez képest, ami azt jelenti, hogy a next-gen konzolkon is játszható lesz, PC-n ráadsul rendkívüli módon tudjuk finomhangolni a beállításokat.

Mit tudnak mondani az autókról?

Az Undercover három kategóriában, európai, amerikai és japán, biztosít kocsikat a játékosoknak. Mint minden évben, most is figyeltük, hogy mik a legnépszerűbb modellek, rengeteg a választás hiszen nem csak az amerikai benzinzabáló nyomatékos gépmonstrumok népszerűek, hanem a legújabb európai és japán csodák is, melyeket eddig még nem nagyon láttunk az utakon.

A fordítást adlersson készítette.
...

 
...
MEGMONDÓ
Chat Szabályzat
...
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
...
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
...
Megmondó:
[ Chat Szabályzat ]


Név:

Üzenet:

[ Smiley-k ]

Karácsonyi köszöntő Pimp-től:

Sperr diffi, és szöges gumi
Angyalkákon sparco bugyi.
Fék-Bal 4, kívül árok
Boldog Karácsonyt kívánok!

 
...
MEGMONDÓ
Chat Szabályzat
...
     
...
Név :
...
     
Garázsok
Garázsok
 
Garázsok
 
SMS fal
 
...
Név:

Üzenet:

0 / 250
:)) :)) :) :(( :( :? :o ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
...
CSETTT!
MEGMONDÓ
Sajnos a böngésződ nem képes a beillesztett keretek megjelenítésére.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!