A Q&A beszlgetése az Undercover producereivel
A Q&A ülésezett az Undercover producereivel, melyben kitértek az előző részekre is, összehasonlították az UC-t a korábbi részekkel valamint egy kis betekintést kaptak a játékba is.
Érdemes végigolvasni!
|
Adlersson | 2008.09.28. 11:47 |
Részletek:
|
|
|
... |
A Q&A beszélgetése az Undercover producereivel
Mi a legnagyobb fejlesztés az Undercoverben?
Nehéz ezt így konkrétan kifejteni, hogy "legnagyobb fejlesztés" mikor már gyakorlatilag kifejlesztettük az egész játékot. Az Undercover egy továbbfejlesztett változata a ProStreetben használt főbb rendszereknek pl. a versenyfizikának, a törésmodellezésnek, a kameráknak, a látványeffekteknek stb.
Valóban egyre nagyobb kihívás lesz a rendőrök jelenléte, ahogy haladunk előre a játékban?
Természetesen. Az új Heat és Threat még összetettebbé fogja tenni a rendőrök MI-ját. A játékos folyamatosan fog találkozni, egyre okosabb rendőrökkel. Ahogy játszol, észre fogod venni, hogy változtatják a taktikáikat, ezenfelül sokkal aggresszívabbak lesznek és egyre jobban fel lesznek spanolva, hogy elkapjanak. A rendszer folyamatosan figyeli a játékos hirhedtségét és szintjét így meglehetősen sokféle rendőri viselkedéssel találkozhatunk a játék során.
Milyen más filmeket vagy játékokat tudnának hasonlítani az Undercoverhez?
Jó kérdés...! Mondhatjuk, hogy az Undercover a Most Wanted utódja.
Lesznek ismét Punkbusterek vagy más csalásgátló rendszerek?
Hogyne. Van Punkbuster és néhány új ellenintézkedés is. Megfigyeltük, hogy néhány játékos nagyon szeret csalni a játékainkban (szerencsére ez csak egy nagyon kis rész) és folyamatosan megpróbálunk tenni ez ellen. A közösségi vezetők figyelni fogják a statisztikákat és az eszközöket az elkövetkezendő évek során és mindig tudni fogják, ha valaki azt gondolja, hogy csalások vannak a játékhoz. Nem fogunk félni tömeges kitiltások osztásától, ha néhány tag másokért teszi tönkre a játékélményt. Mindig szorosan együttműködünk a vevőszolgálattal hogy egy csalásmentes játékteret tudjunk a játékosok részére biztosítani.
Fognak törni a kocsik és ha igen hogyan?
Minden bizonnyal! A törés a becsapódási terület, a sebbeség, a tömeg, és nyilván az autótípustól fog függeni Például egy acéltest másként fog gyűrődni, mint egy üvegszál.
Terveztek demo-t kiadni és ha igen, mikor lesz elérhető?
Nem. A csapat elhatározta, hogy mindent a játékba fogunk belefektetni, így nem fogunk demo-t kiadni.
Továbbra sem lesz bejárható az egész pálya a kezdetektől?
De igen... Az egész térkép bejárható lesz már a játék legelejétől.
Amióta játék misszió-alapú, továbbra is mi fogjuk eldönteni, hogy mely versenyeken akarunk részt venni?
A küldetések továbbra is a játék gerincét adják, de nem lesznek szükségesek hogy másfajta eseményekbe is bekapcsolódjunk. Ezenkívül az összes rendőri üldözésben is részt vehetsz melyet már megszereztél.
Mit tudnak mondani a civil forgalomról? Vannak fejlesztések a korábbi NFS-ekhez képest?
Fejlesztettük a forgalom MI-ját is, hogy még realisztikusabbnak tűnjön a világ. Ezenkívül a civilek hívhatják a rendőrséget is ha megfelelen nagy a Heat-ed, így a forgalom sokkal mozgalmasabb lesz, mikor egy-két rendőrkocsi is felbukkan.
Mekkora lesz a város? Mennyi ideig fog tartani míg eljutunk az egyik végéből a másikba?
Ez egy nagyváros! A tesztelések során a legjobbaknak is 8 percig tartott átszelni a várost... ez mondjuk átlag 260 km/h-t jelent; szerintünk ez elég nagy.
A ProStreet egy teljesen más élményt nyújtott a korábbi résekhez képest. Az Undercover azonban úgy tűnik, visszatér a gyökerekhez. Ezt már tervezte az EA vagy a ProStreet-et ért kritikák miatt terelődött a fejlesztés más irányokba?
Fontos tudomásul venni, hogy a ProStreet semmi esetre sem volt hiba kiadni; ez egy más stílusú játék lett és páran nem szerették ellenben játékosok millióival akik imádták. Ha csak a ProStreetet és a Carbont nézzük, ma is több ezren játsszák még online. Át akartuk gondolni az eddigi alkotásainkat valamint a versenyeket: szervezett nappali versenyek, drag, drift és körversenyek formájában. A ProStreeten végzett munkánk lehetővé tette, hogy igazi technikai lépést tegyünk az Undercover fejlesztése során.
Lesznek napszakok?
Nem; a játék a napnak abban a szakában fog játszódni amit Hollywood csak a "Mágikus Órának" hív; ez az az idő amikor reggel minden aranyszínű, a fény elég de nem is túl vakító. Ez nagyon érdekes szemléletet ad a játéknak.
Mik a PC-re szánt verzió rendszerkövetelményei?
Minimális rendszerkövetelmények
===========================
Windows XP és Vista a legutolsó Service Pack-el
Intel Pentium 4 (vagy hasonló) CPU running 2,8Ghz (3.0GHz ha az op. rendszer Vista)
1GB RAM
Geforce 6500, Radeon 9500 vagy jobb VGA, minimum pixel shader 2.0-val (AGP és PCIe) amely az alább lévő chipseteket használja
DirectX kompatibilis hangkártya
8x vagy gyorsabb DVD olvasó
2.0 GB szabad hely szükséges a mervlemezen a telepítéshez
Jobb lett a fotó-mód az Undercoverben?
Sok időt töltöttünk a fotó-mód fejlesztésével de ha játszol majd rájössz mennyit is ért mindez.
Körülbelül mennyi ideig tart befejezni a játékot?
Nem hivatalosan - a karrier mód körülbelül 20-25 óra. Ám ennél sokkal több kel a játék 100%-ra történő kivégzéséhez.
Lehetséges, hogy magunk vezessük a rendőrautókat?
Igen, lesz néhány mod mellyel a rendőrautókkal is mehetünk. Nagyon poén hogy száguldozás közben a sziréna is megy.
Tudnak valamit még mondani a PC verzió rendszerkövetelményeiről? Hogyan történt ennek a fejlesztése a ProStreethez képest?
Sokat fejlődtünk a ProStreethez képest, ami azt jelenti, hogy a next-gen konzolkon is játszható lesz, PC-n ráadsul rendkívüli módon tudjuk finomhangolni a beállításokat.
Mit tudnak mondani az autókról?
Az Undercover három kategóriában, európai, amerikai és japán, biztosít kocsikat a játékosoknak. Mint minden évben, most is figyeltük, hogy mik a legnépszerűbb modellek, rengeteg a választás hiszen nem csak az amerikai benzinzabáló nyomatékos gépmonstrumok népszerűek, hanem a legújabb európai és japán csodák is, melyeket eddig még nem nagyon láttunk az utakon.
A fordítást adlersson készítette.
| ... |
|
|
|
|