Az Undercover az ázsiai GC-n
Most pedig egy kis élménybeszámolót olvashattok egy megrögzött NFS-fantól. Szingapúrban vagyunk, az ázsiai Games Conversation
helyszínén. A beszámoló még több betekintést enged a játékba, és nagyjából felfedi, hogy hagyn is állnak eddig a
fejlesztések.
Nyilván van még mit foltozni, de ez a kis írás is meg a néhány mellékelt kép alapján egyre több okunk van a bizakodásra.
|
Adlersson | 2008.10.05. 15:40 |
Részletek:
|
|
|
... |
Need for Speed Undercover @ Games Convention Asia
Előzetes a Need for Speed Undercoverről; Szingapúr.
"Nagy Need for Speed rajongóként, nem hagyhattam ki az ázsiai Games Convention-t a szingapúri Suntec Exhibition Center-ben.
Nem szoktam jó előzeteseket adni, de tudtam mire számíthatok bemutatótól.
Valószínűleg néhányan sejtitek, hogy az Undercover az előző három rész egyvelege lesz. A Most Wanted-ból vették át az
irányítást és a grafikát. A grafika majdnem ugyan olyan mint a Most Wantedben. Az irányítás is rendben van , ez viszont
szerintem sokkal érzékenyebb mint az MW-ben.
A törés és a füst a ProStreet-ből került vissza, megspékelve mindez a vízcsobbanással, amit majdnem minden EA által kiadott
fotón látni lehet. A Carbonból megismert Autosclupt is visszakerült!
Mindenek előtt, John Doyle, ezen Need for Speed rész vezető producere, némi információt osztott meg velünk. Aztán az egyik
első dolog, amit megmutattak nekünk a játékból, az a versenyzés volt az ún. „Highway Battle” módban. Nagyon ott volt a
szeren; egy Merecedes-Benz SLR McLaren egy Audi RS4 ellen. A hang, melyet az RS4 produkált a verseny folyamán végig
kellemesen és lágyan hangzott. Legalábbis a verseny feléig, ugyanis elég szépet ütköztem a forgalommal. A szembejövő
forgalom meglehetősen sok problémát okoz, így sokkal nagyobb kihívás megtartani az első helyet és még nagyobb kihívás
folyamatosan kerülgetni a forgalmat.
A károsodások sokkal gyengébbek mint a ProStreetben, hiszen az egyes elemek csak akkor esnek le vagy deformálódnak, ha
megfelelően nagy ütést kapnak.
Kaptunk némi ízelítőt is az Undercover személyre szabható beállításaiból is. Alapjában véve, nem láttam sok különbséget,
talán csak annyi, hogy más mint egy sima festőrendszer mint ahogy azt a mellékelt kép is mutatja:
John Doyle megemlítette azt is, hogy ezúttal nagyon komolyan szabhatjuk testre a járműveket. Nem vagyunk teljesen biztosak
abban, hogy ez mennyire is lesz „nagyon komoly”, de annyit mondhatok, hogy sokkal több matrica közül válogathatunk. Láttunk
pár rajzfilmfigurát is, melyet feltapaszthatunk a kocsinkra. Nagyon ari.
Mindezek után elmentünk, hogy kipróbáljuk az Undercover, egy, még fejlesztés alatt lévő részét. Megkapod a térképet, melyen
fel vannak tüntetve az elérhető versenyek. Jó nagy a térkép meg kell hogy mondjam. A térkép rendkívül változatos is, ami
nagyban emeli az élményfaktort.
Kis élménybeszámoló: Ott vagy, miközben hajtasz el az állami rendőrség GTR-jével. Le kell ráznod őket, miközben még a
helikopterek is zavarnak felülről. Szóval így szinte lehetetlen megszabadulni tőlünk, így behajtok egy alagútba, kicsit
manőverezgetek és voilá, a rendőrök összezavarva és lerázva. Ezek után egy sárga nyomovonalat kell követned a garázsig.
Vigyáznom kellett, nehogy bezúzzam a járgányt különben buktam volna az egész feladatot.
Aztán ha ez megvan, mehetsz szabadon bóklászni az Audi RS4-el. Végre! A rendőrök is ott kovályognak még. A fakabátoknak elég
szép autóparkjuk van; GT-R, Challenger, és Mustang. Sajnos, mennem kell, de vittem a játékot amíg tudtam, csak a vacsorámat
még nem kaptam meg.
Ez a verzió amivel játszhattam, még meglehetősen sok problémával küzdött. Például az úton haladva, az előtted lévő rész csak
egy nagy üresség mindaddig amíg nem érsz elég közel hozzá. Néha meg be is szaggatott a töltés idejére, sőt néha még a térkép
nézetbe is belépett. Tudjuk, hogy ez még egy meglehetősen korai verzió, és ezek a hibák valószínűleg már nem lesznek benne a
végleges változatban."
Egy NFS-fan élménybeszámolója
A fordítást Adlersson készítette
| ... |
|
|
|
|