Wheelman Skills
Korábban már felmerültek az olyan hírek, miszerint a játékban lehetőségünk van fejlődni, bizonyos skill pontok segítségével.
Minden eredményesen lejátszott verseny/küldetés után nőnek a skill pontjaink, melyek segítségével például erősebb motorokat vehetünk. Főleg a teljesítménybe szól bele ez a rendszer, és érvényesül a minél több, annál jobb elv. Hajts tovább!
|
Err | 2008.10.27. 20:38 |
Részletek:
|
|
|
... |
Az NFSGame.net volt olyan szerencsés és közelebbről is szemügyre vehette ezt a rendszert. Lényegében arról van szó, hogy nem a már megszokott módon szabadulnak fel az egyre jobb és jobb tuningcuccok. Eddig az volt, hogy ha megnyersz X versenyt, felszabadul a jobb motor. Itt ha elérsz X skillt, akkor szabadul csak fel. Skillt pedig versenyzéssel szerezhetünk, azaz lényegében ugyan ott vagyunk, csak más megközelítésből.
Készült egy kép is, melyen látszik, hogy hány pontot kapott a játékos. Váltó 5%, feltöltő 1%, felfüggesztés 6%, fékek 1% és Zone bonus 20%. Az utóbbi még rejtély hogy mit takar. Az oldal állítása szerint azért kapott ilyen keveset a játékos, mert ez még csak a harmadik verseny volt a karrierben.
A kép kattintással nagyítható.
Skill pontokat többféle módon lehet szerezni. Egy kis drifteléssel verseny közben, vagy épp near miss-el. (ez az, amikor elhúzunk a mellettünk lévő autó mellett pár centire. Az UG2-ben ezért nitrót kaptunk). Tehát a pontok mennyiségét a vezetésünk határozza meg.
Nem számítanak ezek a manőverek, ha nem dominálunk a versenyen. (A dominálás fogalmával már a PS-ben találkozhattunk.) Mindig az adott időkorláton belül kell befejezni a versenyt/küldetést hogy dominálhassunk. A játékban dominálhatunk (rekordot dönthetünk), nyerhetünk, és veszíthetünk. Ha csak nyerünk, de nem dominálunk, nem kapjuk meg a skill pontjainkat, de a küldetést teljesítettük. Ezzel szeretné minél jobb időkre ösztönözni az EA a játékosait.
| ... |
|
|
|
|