Tuning, Missziók, Karrier
Tuning. A téma amiről szinte semmit nem tudunk. Azonban most itt van néhány kép és infó az nfsgame.net jóvoltából.
Továbbá értékes infókhoz jutottam biztos forrásból a játékkal, a missziókkal és a tuninggal kapcsolatban. Minden részlet a továbbiakban!
|
Cool | 2008.10.27. 21:30 |
Részletek:
|
|
|
... |
A tuning-ról nem sok váratlan derült ki. Pontosabban számomra nem az hogy tulajdonképpen a ProStreet tuning rendszerét mentették át az Undercover-be. Szóval senki ne számítson sok-sok csúszkára és profil teljesítmény hangolásra. Ugyanúgy kapunk majd kész látvány és teljesítmény csomagokat, de egyesével is felpakolhatjuk a jól ismert alkatrészeket.
A látványos változás a festésekben lesz majd, itt egészen új fajta kezelőfelület fogad minket. Remélhetőleg jobb is lesz, nem csak más. A színek sokkal telítettebbek és kontrasztosabbak lesznek minden alaktrészen. Ezt ígérik legalább is. Matricából is jó sokat kapunk, mégis az egészet áthatja az EA bejelentése, miszerint nem a csicsázott autó a cél, hanem a letisztult szépség. Hát ez jól hangzik de azért remélhetőleg ez nem azzal oldják meg hogy nem nyúlhatunk úgy az autóhoz ahogy azt elvárnánk.
A teljesítmény tuning a már ismert elemekből fog állni: Motor, váltó, turbó, felfüggesztés, fékek, gumik és nitro. Természetesen ezek mind befolyásolják majd az autó végső teljesítményét.
A külsőnket is a korábbiakhoz hasonló elemek alakítják majd ki: bodykit, bumperek, spoiler, kipufogó, felni és motorháztető. Az autosculpt rendszer valamivel fejlettebb lesz. Eddig volt az nfsgame.net infóiból. A továbbiakban pedig egy kis extra.
Maradjunk annál, hogy szóbeszéd, de a játék legerősebb része a sztori lesz. A missziók, a hangulat. Ez viszi, ez tartja össze az egészet, mivel a gém több sebből is vérzik. Az hogy a tuning-ot szinte egy az egybe áthozták a PS-ből elve egy nagy feketepont, hisz nullát fejleszteni egy ilyen fontos részbe... ciki. Aztán az irányítás. Furcsa, szokatlan. Ez még nem is lenne baj. Mondhatni jó is lehetne... de a fizikáról ugyanez már nem mondható el.
Az autók viselkedése hagy némi kívánni valót maga után. Az aszfalton közlekedő jármű sokkal inkább viselkedik jég majd salakos útviszonyoknak megfelelően. Egy drift kezdete mintha eltűnne a tapadás, a vége pedig mintha egy rally összefoglaló egy jelenetét látnám az ausztrál sivatagból. A 360-as forgásról ne is beszéljünk.
Istenek vagyunk az úton. De miért? Mert az autónkat olyan anyagból tervezték, ami nem hogy nem törik, de még pihe könnyű is mellé. Na ne. Nem akarom lehúzni azt amivel még nem is játszottam. De ezek a szembetűnő dolgok igen csak rontják a fejlesztők iránti tiszteletem fokát. Persze a játék ettől még lehet majd nagyon élvezetes, hisz mint mondtam a missziók és a történet nagyon ott van a szeren! Sok kis "játék"-ot kell majd megoldanunk a karrier során, ami kötődik majd a rendőrökhöz és más szereplőkhöz is. Ez a dolog bíztató, hisz a másik dolog, amitől féltem az a megunhatóság. A PS itt volt nagyon gyenge. Meg untuk. Hamar. Nos, az UC egyenlőre úgy néz ki nem lesz uncsi. Reméljük.
Első körben ennyit, de még jövök majd ilyen kis backstage infókkal a jövőben is! ;)
| ... |
|
|
|
|