...
SZAVAZÁS
...
DEMO letöltések

NFS 1
NFS 2
NFS 2 SE
NFS 3
NFS 4
NFS 5
NFS 6 US
NFS Underground
NFS Underground II
NFS Most Wanted
NFS Carbon

 
Menü
 
Menü 2
 
Rovatok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Undercover hírek
Undercover hírek : Az EA elmondja, miért is lesz áttörés ez a játék

Az EA elmondja, miért is lesz áttörés ez a játék

Ausztrália, 2008.szeptember 30. - Need for Speed: Undercover szép nagy fejlődést mutat az előző évi ProStreethez képest. A Most Wanted szerű játékfelület és a sztori, melyben egy titokban tevékenykedő rendőr szerepét játszod, hogy elejét vedd a további garázdaságoknak.

Elbeszélgettünk tehát egy kicsit, John Doyle producerrel, hogy megvitassuk a játék ezen részleteit.

Adlersson | 2008.10.29. 18:55
Részletek:

... Valójában, ez az eddigi legbeszédesebb Need for Speed cím, és az EA mindent megtett, hogy a sztori egy akciófilm hangulatát adja vissza. Ráadásul mindezt profin tálalva.

IGN Ausztrália: Hogyan helyeződött a hangsúly erre az „elbeszélő” stílusra?

John Doyle:
Az első dolgok amiket egyből megtanultunk a ProStreetből az az volt, hogy mennyire élvezték az emberek a játék sztoriját. Tudtuk, hogy sokan szerették ezt, de érdekes volt, néhány keményebb hangvételű reakciót olvasni. Terveztük azt is, hogy visszatérünk a játék elbeszélésként történő megközelítéséhez is – ez a játék már akkor a tervezőasztalokon volt amikor a ProStreetnek csak a gyártása folyt. Meg akartuk csinálni a Most Wanted örökösét és olyan sztorit akartunk kitalálni, amit még soha eddig nem csináltunk, így eldöntöttük, hogy egy élő, akció sztorit csinálunk. Szóval mentünk is Hollywoodba, hogy megcsináljuk a filmjeinket. Körülbelül három hetet töltöttünk ott, rengeteg nagyszerű sztár körében.

Megpróbáltuk azt az érzést keltetni, mintha egy akcióhős lenne a játékos, és minden amit csinálsz – minden verseny, minden munka amit elvállalsz, a küldetések, ezt próbálja visszaadni. Szóval igazából ezeknek a bűnbandáknak a fejeivel próbálsz bizalmas kapcsolatot kialakítani, amelyek a legerősebbek a városban, és rá kell jönnöd, hogy kik is ők valójában, kik állnak mögöttük, aztán fel kell dobnod őket anélkül, hogy lelepleződnél.

IGN AU: És hogyan lehet majd legyőzni ezeket a főembereket?

JD:
... nem akarunk túl sokat felfedni ebből... azt akarjuk, hogy teljesen új legyen a sztori, rengeteg módot találtunk a főnökök legyőzésére, de ez maradjon titokban inkább, amíg ki nem jön a játék..

IGN AU: A sztorit tekintve, mi volt a fontos? Olyasmi lesz, mint a Szállító, hogy sok adrenalin, nem túl sok agymunka, csak a szórakozás?

JD:
Igen, igazából nem akarjuk elmondani itt a Schindler-listájának történetét. Ez olyan lenne mint egy jóféle, nyári akciófilm, így inkább meghagytuk az autópályás folytatást, hogy felelevenítsük a Matrix: Újratöltve vagy a Bad Boys 2 című filmeket –Szerintem a Szállító is egy jó hasonlat. Ugye, itt vagy mint egy beépülő rendőr, nem bízhatsz meg senkiben, soha nem tudhatod, hogy ki a rosszfiú, és ezt akarjuk elérni, hogy addig vidd a történetet, míg össze nem rakod teljesen a képet...

Megpróbáljuk úgy lemásolni ezeket az eseteket, ahogyan a való világban is történhetnek. Persze biztosan lesznek olyan „hardcore” játékosok is, akik nem fognak annyira foglalkozni a sztorival, hanem egyből húznak versenyeket nyomni, de pillanatnyilag úgy véljük, hogy az emberek túlnyomó többségét inkább a sztoris megoldásunk izgatja jobban.

IGN AU: A Carbon elbeszélése számomra kevésbé tűnt olyan fontosnak – mennyiben lesz ez más ezúttal?

JD:
Az elbeszélés több mint a játék központi eleme, hiszen ebbe öltük a legtöbb pénzt és időt úgy, hogy közben a játék minőségét sem romboljuk, de a fejlesztéssel is haladni tudunk. Nem mondom, hogy minden jövőbeli NFS rész ilyesmi lesz, de ez most olyasmi, amit már elterveztünk, és most készek vagyunk meg is csinálni.

Szándékosan maradtunk a ProStreet és a Carbon sztorijának a közelében. Ezek határozottan a semleges térben voltak, és az elbeszélő mód nem képezte a játék magját. Ezúttal azonban reméljük, hogy valami igazi bombasikert tudunk kreálni, és reméljük, hogy élvezni fogjátok a csavarokkal teli sztorit. Semmi esetre sem fog a sztori a játék rovására menni, de nagy hangsúlyt fektettünk rá; nem akartuk, hogy az legyen, hogy leültök a játszani, ami igazából csak abból áll, hogy néztek mint a moziban. Ti lesztek a kulcs játékosok... Elhatároztuk, hogy egy olyan játékot csinálunk ahol a sztori szerint hatalmas rendőri üldözésekbe keveredtek stb stb.

IGN AU: És mi a helyzet az adrenalin pumpáló akcióhelyzetekkel?

John Doyle:
Úgy akartuk ezeket megcsinálni, hogy olyan őrült szituációk kerüljenek ki, amelyek arra késztetik a játékost, hogy olyan módszerrel próbálja kivágni magát, amellyel normálisan sohasem próbálkozna.

IGN AU: Akkor most ilyen akrobatikus ugrásokról és egyéb hajmeresztő mutatványokról beszélünk?

JD:
Igyekeztünk azért a realitás keretei között maradni, tehát nem fogunk órákat a levegőben tölteni vagy éppen reklámtáblákon át ugrálni. Lesznek persze olyan rendőröket lassító tereptárgyak amelyeket majd elég trükkösen lehet megközelíteni, de a hatás mindenképpen megéri. Mindent megtehetsz a kocsiddal, mint egy igazi akciófilmben.
...

 
...
MEGMONDÓ
Chat Szabályzat
...
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
...
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
...
Megmondó:
[ Chat Szabályzat ]


Név:

Üzenet:

[ Smiley-k ]

Karácsonyi köszöntő Pimp-től:

Sperr diffi, és szöges gumi
Angyalkákon sparco bugyi.
Fék-Bal 4, kívül árok
Boldog Karácsonyt kívánok!

 
...
MEGMONDÓ
Chat Szabályzat
...
     
...
Név :
...
     
Garázsok
Garázsok
 
Garázsok
 
SMS fal
 
...
Név:

Üzenet:

0 / 250
:)) :)) :) :(( :( :? :o ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
...
CSETTT!
MEGMONDÓ
Sajnos a böngésződ nem képes a beillesztett keretek megjelenítésére.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!