Hírek : IGN Teszt ( UPDATE ) |
IGN Teszt ( UPDATE )
Bizonyára tudjátok, hogy a mai napon jelent meg az Egyesült Államok területén az Undercover. Az amerikai verzió elterjedt az egész világon, ezért sok ember már ma kipróbálhatta a játékot, és több oldal még tesztet is írt róla. Én most egy angol IGN-en tesztet fogok elemezni, és a legfontosabb részleteket összefoglalva leírni Nektek. Kattintsatok a továbbra!
|
daryl | 2008.11.18. 19:44 |
Részletek:
|
|
|
... |
Az IGN tesztjében a negatívumok vannak túlnyomó többségben, lényegében ezért kapott 4-es értékelést a most megjelent játék. Sajnos nem volt még lehetőségem kipróbálni a játékot, ezért saját tapasztalataimra nem támaszkodhatok a cikk megírásánál, csak is a külföldi oldalak tesztjeire (jelen esetben IGN), és az ismerőseimtől hallott információkra.
Az IGN tesztjéről írok a cikk első felében, utána megismertetem veletek mások tapasztalatait, valamint megmutatom azokat a képeket, amiket eddig beküldtetek.
Az IGN vélekedése szerint a Burnout Paradise és a Midnight Club: Los Angeles mellett nincs okunk arra, hogy az Undercovert válasszuk az említett 3 cím közül. Az IGN szerint a nyitott világ ebben az epizódban nem ér túl sokat. A jó kivitelezésnél meg kell engedni a játékosoknak hogy megismerjék a környezetet, új kihívásokat találjanak, esetleg rejtett helyszíneket is lehet csempészni a játékba, és bele kellett volna tenni azt a lehetőséget, hogy kihívhassunk másokat versenyezni. Sajnos ez az Undercover esetében nem így történt. Nem indíthatsz el versenyt úgy hogy autóddal elmész oda, csak a térképről. A garázsba is csak így tudsz bemenni. Ezzel lényegében elvesztette a szabad kóborlás a lényegét.
Verseny közben csak a kijelölt útvonalon haladhatunk, a lezárások miatt nem térhetünk le róla, bár ez így volt a korábbi epizódokban is. Ami viszont ennél meglepőbb, hogy verseny közben nincsen forgalom, ami elég érdekes egy nyitott világú játékban, ahol verseny közben a forgalommal kellene küzdenünk.
A z IGN szerint a játék nem jelent túl nagy nehézséget, még a kezdők számára sem. „A játék hihetetlenül könnyű.” - „the game is incredibly easy.” Ha autónk teljesítménye középszinten van, azzal simán megnyerhetjük a versenyeket.
Az Autosculpt-ot nem nagyon érte negatív kritika, inkább az egész vásárlási rendszer problémájára világított rá a cikk írója. A leglényegesebb gond hogy hamarabb érkeznek az új, gyorsabb autók, mint a régiek tuning elemei, így jobban megéri megvenni az újat, mint a régit fejleszteni.
A legnagyobb hangsúlyt ebben a játékban a történetorientáltság kapta, ám itt sem teljesültek elvárásaink. Tulajdonképpen 2 féle videó van jelen a játékban, az egyikben pár alak beszélget egy elhagyatott sikátorban a versenyek előtt vagy után, a másikban pedig Maggie Q egy székben ülve osztja az észt. Időnként az egész dolog nevetségessé válik.
A borzasztóan elrontott játékélményt nem kompenzálja a grafika. A város kihalt, a forgalom kicsit, gyalogosok nincsenek és nem lehet érezni a játékban hogy ezen a helyen emberek élnek és dolgoznak, hiába száguldozol grafikailag részletesen kidolgozott autókkal.
Újabb negatívum, a PS3-as verzióban a játék időnként akadozik versenyek elején, ez a hiba Xbox360-on szerencsére nem tapasztalható.
Az árnyékok időnként áthaladnak tárgyakon, és ehhez hasonló, ám nem oda illő különös mozgást végeznek. Ez nem jelent jót, ilyen hibáknak nem lenne szabad előfordulnia az Undercover-ben.
Az online mód jól sikerült, ám közel sem olyan változatos mint ahogy azt az EA ígérte. Összesen 3, de inkább 2 versenymód van, a Cops and Robbers, a körverseny és a ponttól pontig verseny. Utóbbi 2 nem sokban különbözik.
2 főbb pozitívumot említhetek a játékkal kapcsolatban, a sebességérzetet és a remek hangeffekteket. Mikor olyan gyors autót vezetsz mint a McLaren F1, olyan érzésed támadhat hogy átrepülsz a városon.
Végszóként:
A játék rossz, tucatnyi hibával. A szabad kóborlás veszett ügy, mert így, ebben a formában használhatatlan. A város kihalt, forgalom alig van, és borzasztóan könnyűek a versenyek. A történet zavaros, megtévesztheti a játékost. A játéknak egyértelműen sokkal jobbnak kellett volna lennie,mert így nem rughat labdába a Burnout Paradise és a Midnight Club: Los Angeles mellett.
Olvasók véleménye, képei:
Mivel nem küldtetek sok képet, és a fórumot sem terheltétek le túlzottan, nem sok újat tudok mondani, inkább nézzük a képeket:
A játék telepítője a korábbi epizódokhoz képest semmit sem változott.
A HUD feeling-je kicsit Most Wanted-es, kék színben.
A térképen felfedezhetünk egy-két apróbb újítást, az ikonok is érdekesek.
A Photo Mod is fejlődött a Carbon óta, látszólag pozitív irányba, bár ez majd csak akkor derül ki igazán, ha kipróbáltam a játékot.
Abból a kevés információból, amit a chat-en, és a fórumban osztottatok meg velünk az szűrhető le, hogy a játék túl könnyűre sikerült, és elég sok bug előfordul benne. Ezeket az IGN tesztje is megerősítette. Őszintén remélem, hogy a játék egyes részein pozitív fejlődés is tapasztalható, és lesz valami olyan dolog benne, ami megfogja a játékosokat, és a többség használni fogja az Undercover-t.
daryl
| ... |
|
|
|
|