Hírek : Interjú a producerrel |
Interjú a producerrel
Pár napja került fel a needforspeed.com-ra az interjú, melyben a Shift producere, Jesse Abney válaszol a játékosok kérdéseire. Sajnos ebben is rengeteg ismert információ van, azonban akad egykét új, érdekes dolog is.
Irány tovább!
|
Err | 2009.04.18. 17:04 |
|
|
|
... |
Megkérdezték, hogy lesznek-e rendőrök a játékban. A válasz nem meglepő módon: nem. A Shift a versenypályákon való versenyzésen alapul, ahol nincs helye a rendőröknek.
Mivel a Shift "next-gen" játék lesz, ezért felülmúlja a PS2 konzol képességeit. Magyarul PS2-re nem fog megjelenni a játék.
A nitro elérhető lesz a fejlesztések között, azonban majd némileg máshogy kell használni. Itt ugyanis nem az akció dús vezetés van a középpontban, hanem a profi versenyzés.
Nem lesz free-roam, azaz szabad kóborlás a játékban. A versenyek zárt pályákon fognak zajlani.
A belső tuning segítségével súlycsökkentést lehet alkalmazni az autón.
Nem lehet kiállni a box utcába megjavítani az autót.
Arra a kérdésre, hogy lesznek-e Forma1-es autók, nem kaptunk egyértelmű választ. Erről egyelőre nem beszélhet, azonban számíthatunk meglepetésekre az autólistát illetően. Állítása szerint már nem ülnek sokáig a titkon....
A drift versenyek kulcs fontosságúak lesznek a játékban.
Lesznek valós pályák a világ sok részéről, és lesznek kitalált versenypályák is. Többek közt elérhető lesz a Brands Hatch-i pálya is.
A tuning mélyebb és részletesebb lesz mint eddig bármikor. - Állítja Jesse.
Néhány területet említ is, ahol tuningolhatunk: finomhangolás, légellenállás, gumik és fékek, differenciálmű, és váltó.
Nehézségi szint állító is lesz a játékban, azoknak, akik könnyebbre/nehezebbre vágynak.
A Shift a legújabb hardverekkel felszerelt PC-ken fog a legszebben kinézni, de persze tisztában vannak azzal, hogy nem mindenkinek áll atomerőmű a szobájában. DX9a alatt is élvezhető grafikával és teljesítménnyel fog futni a játék. (Már a Most Wantednak is kellett a DX9c - Err)
Rengeteg licenselt, valóságban is megtalálható alkatrész kap helyet a játékban.
| ... |
|
|
|
|