|
|
|
... |
A hatalmas érdeklődésre való tekintettel egy új online versenyt fogunk indítani az előzőtől (Underground 2 Online Bajnokság) teljesen eltérő kategóriában.
Hogy miért lesz teljesen más kategória? Mert nem az lesz a feladatod, hogy elsőnek érj a célba, és mindenkit magadmögé utasíts. Ennél sokkal extrémebb online versenyre számíthattok.
Gondolom a képből már kiderült, hogy a verseny a Most Wanted-ben fog játszódni. De hogy mi ez az egész? Mindjárt meglátjátok!
Szabályok:
A játékosok csapatokat fognak alkotni. Minden csapatba 4 fő kerül majd.
A 4 főből 2 ugyanazt fogja csinálni, 1 pedig külön feladatot kap. Az utolsó játékos pedig a tartalék neki nincs semmi feladata, csak várja az eredményeket. Azt hogy ki a
tartalék persze minden verseny után cserélni kell, így senki nem marad ki a bajnokságból. A negyedik, azaz tartalék játékosra azért van szükség, ha esetleg valaki nem jelenne meg a bajnokság kezdetekor, vagy nem sikerül csatlakoznia, el kell mennie, és hasonló dolgok miatt nem tud részt venni.
Tehát a 4 fős csapatot három felé daraboljuk. Egy 2 fős részre, egy 1 fős részre, és még egy 1 fős részre (tartalék, Offline player --> jele: O). Persze ettől a csapat még csapat marad, együtt lesznek, együtt gyűjtik a pontokat.
Na most jön a lényeg!
Egy körben tehát 3 tag játszik egy csapatból.
1.
Az egyik tag lesz a Runner (R). Ő az egyik ellenfél csapat két tagjával kerül egy játékba (Mindig meg lesz adva, hogy ki melyik szerveren indul). A feladata az lesz, hogy teljesítse a pályát a megadott időhatáron belül, míg az
ellenfél 2 játékosa pont az ellenkezőjén dolgozik, vagyis hogy ne tudja teljesíteni, és ezért mindent meg is tesznek. Megpróbálják leszorítani, falhoz nyomni, vizes hordóknak nekilökni, összeszorítani, stb.
Ha Runner-nek sikerül teljesítenie a pályát az adott időhatáron (time limit -->
jele: TL-en ) belül teljesíteni, skill pontokat szerez a csapatának. Amennyiben ez nem sikerül, az ellenfél csapata kapja a pontokat. Tehát azok, akik megpróbálták letolni az útról.
2.
A másik két tag lesz a Blocker (B). Hozzájuk érkezik annak a csapatnag egy tagja, akihez az imént leírt Runnert küldék. Feladatuk ugyanaz lesz, mint a másik szerveren futó ellefél csapatának. Megakadályozni a Runner-t a Time Limit-en (TL) belüli célba érésben.
3.
Tehát egy időben két verseny fut. Az egyiken A csapat 1 R-je és B csapat 2 B-je. A másikon B csapat 1 R-je és A csapat 2 B-je.
Most nézzük konkrét példákkal:
1. csapat
Csapatnév: Példa Team 1
1. tag neve: A1
2. tag neve: B1
3. tag neve: C1
4. tag neve: D1 (tartalék) [Offline player --> O]
A1 és B1 azon fognak dolgozni, hogy kilökjék azt a játékost aki hozzájuk jön. Jelen esetben ez majd C2 lesz.
2. csapat
Csapatnév: Példa Team 2
1. tag neve: A2
2. tag neve: B2
3. tag neve: C2
4. tag neve: D2 (tartalék) [Offline player --> O]
A2 és B2 azon fognak dolgozni, hogy kilökjék azt a játékost aki hozzájuk jön. Jelen esetben ez majd C1 lesz.
D1 és D2 ebből a körből kimaradnak. Ők a következőben vesznek részt a legrégeb óta játszó csapattag helyett.
Tehát ha:
A1 ---> 3 kör óta van fent
B1 ---> 2 kör óta van fent
C1 ---> 1 kör óta van fent
akkor A1 helyett lépsz be.
Ha nem tudod mit jelent egy fogalom olvasd el a leírás alján.
A Példa Team 1 (B) vs. Példa Team 2 (R) azt jelenti, hogy az adott szerverre 2 Blocker (B) játékosra van szükség a Példa Team 1-ből, és 1 Runner
(R) játékosra a Példa Team 2-ből.
A Példa Team 1 (R) vs. Példa Team 2 (B) azt jelenti, hogy az adott szerverre
1 Runner (R) játékosra van szükség a Példa Team 1-ből, és 2 Blocker (B) játékosra a Példa Team 2-ből.
Ez a két verseny egyszerre fog zajlani, aztán valamelyik játékos cserél az Offline player-rel (O).
Azt, hogy ki lesz a Runner, és kik lesznek Blocker-ek az adott versenykörökben mindig a csapattagok döntik el, az adminok ebbe nem szólnak bele. Egy fontos dolog van csak amit be kell tartani: mindig az a játékos megy Offline player-nek (O-nak) aki a legtöbb ideje játszik.
Így mindenki ugyanannyiszor vesz részt versenyen, és mindig más kapja a különböző feladatokat, ezáltal a verseny érdekesebbé válik. A negyedik szabad helyet egy admin
foglal el, hogy hitelesítse a versenyt.
Tehát a szervereken így helyezkednek el a játékosok:
Példa Team 1 szervere:
1. játékos: A1
2. játékos: B1
3. játékos: C2
4. játékos: Admin
Itt C2 fog menekülni a többiek elől, A1 és B1 pedig megpróbálják C2-t megakadályozni abban hogy beérjen a megadott TL-en (időhatár, csak hogy szokjátok :)) belül a célba. Ha sikerül neki időben beérni, akkor a Példa Team 2 csapat kapja a pontot. Ha nem sikerül, akkor a Példa Team 1.
Példa Team 2 szervere:
1. játékos: A2
2. játékos: B2
3. játékos: C1
4. játékos: Admin
Itt C1 fog menekülni a többiek elől, A2 és B2 pedig megpróbálják C1-t megakadályozni abban hogy beérjen a megadott TL-en belül a célba. Ha sikerül neki időben beérni, akkor a Példa Team 1 csapat kapja a pontot. Ha nem sikerül, akkor a Példa Team 2.
Így elsőre lehet hogy bonyolultnak hangzik, de ha kipróbálod rá fogsz jönni, hogy nem az.
A versenyen minden trainer és a játékot módosító program használata tilos. Aki csal, azt azonnal kizárjuk. A Black Edition Patch az egyetlen engedélyezett program.
Fogalmak:
Blocker (B): Az a 2 játékos, akik megpróbálják megakadályozni az ellenfél csapatából érkező játékost (Runner-t) abban hogy időben célba érjen.
Runner (R): Az a játékos, aki megpróbál Time Limit-en (TL-en) belül célbaérni, miközben az ellenfél csapatából két Blocker ebben akadályozni próbálja.
Offline player (O): A 4.-ik játékos, aki nem vesz részt az adott versenyen.
Time Limit (TL): Egy adott pályára megadott időhatár, ami belül a Runner-nek célba kell érnie.
Skill Point (SP): A rangsorolásra használt jutalom pont.
Mostantól ezeket a fogalmakat használjuk. Ne írjuk ki hogy időhatár, és hasonlók, használjuk a szó rövidítését . Ez főleg bajnokság közben célszerű.
A verseny folyamata lépésekben:
1. Az admin létrehozza a szervert.
2. A két Blocker (B) játékos (1-es csapat) és az egy Runner (R) játékos (2-es csapat) csatlakozik a megadott szerverre (pl: szerver 1).
3. A két Blocker (B) játékos (2-es csapat) és az egy Runner (R) játékos (1-es csapat) csatlakozik a megadott szerverre (pl: szerver 2).
4. Lezajlik a verseny.
5. A legtöbb ideje játszó csapattag kilép O-nak, és helyére az eddig Offline tag lép. Ezután eldöntik hogy ki lesz B és ki lesz R a következő fordulóban.
6. Lezajlik a verseny.
7. A legtöbb ideje játszó csapattag kilép O-nak, és helyére az előzőleg kilépett Offline játékos csatlakozik. Ezután eldöntik hogy ki lesz B és ki lesz R.
És ez így megy a bajnokság végéig.
Ha megtetszett a dolog, akkor nincs más dolgod, csak NEVEZZ ITT!
Akinek kérdése vagy észrevétele van, az keresse a szerkesztőket!
Sok sikert mindenkinek!
| ... |
... |
Kommentek: |
... |
... |
| ... |
|
|
|
|